Burger King «викрав» McDonald’s для анонсу відкриття свого закладу
15 Тра 2025, 11:54

Burger King «викрав» McDonald’s для анонсу відкриття свого закладу

Щоразу, коли Burger King відкривається в новому місті, бренд намагається справити враження. І коли він відкриває ресторан у місці, яке раніше монополізував McDonald’s, він робить це зі стилем і легкою провокацією.

Доказом цього є кампанія під назвою «Hackdonald’s», яка викрадає знамениту золоту арку, щоб оголосити про відкриття ресторану Burger King.

Використовуючи розумну графічну гру, кампанія перетворює емблематичну літеру «М» свого конкурента на апетитну фразу: «Mmmmmmh Burger King». Креатив з’явився у французькому муніципалітеті Фірміні та був розроблений агентством Saatchi & Saatchi.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Burger King не звикати до реклами. У Франції бренд здобув міцну репутацію сміливого рекламодавця завдяки численним (не завжди стриманим) натякам на McDonald’s. Тут він іде ще далі, використовуючи середовище свого конкурента, щоб дражнити його появою всього за кілька метрів від нього.

Розкажіть друзям про новину