Щоразу, коли Burger King відкривається в новому місті, бренд намагається справити враження. І коли він відкриває ресторан у місці, яке раніше монополізував McDonald’s, він робить це зі стилем і легкою провокацією.
Доказом цього є кампанія під назвою «Hackdonald’s», яка викрадає знамениту золоту арку, щоб оголосити про відкриття ресторану Burger King.
Використовуючи розумну графічну гру, кампанія перетворює емблематичну літеру «М» свого конкурента на апетитну фразу: «Mmmmmmh Burger King». Креатив з’явився у французькому муніципалітеті Фірміні та був розроблений агентством Saatchi & Saatchi.
Burger King не звикати до реклами. У Франції бренд здобув міцну репутацію сміливого рекламодавця завдяки численним (не завжди стриманим) натякам на McDonald’s. Тут він іде ще далі, використовуючи середовище свого конкурента, щоб дражнити його появою всього за кілька метрів від нього.