Burger King порівняв хімічний склад лавки, батареї та екрана зі стравами конкурентів
14 Кві 2025, 17:33

Burger King порівняв хімічний склад лавки, батареї та екрана зі стравами конкурентів

Burger King представив кампанію «No LaBK», яка підкреслює прагнення бренду використовувати якомога менше штучних інгредієнтів.

Кампанія, розроблена агентством AlmapBBDO, використовує креативний, провокаційний підхід, щоб запросити людей замислитися над тим, що штучні інгредієнти, які часто зустрічаються в інших продуктах швидкого харчування, також використовуються в повністю промислових об’єктах.

Кампанія включала такі повідомлення, як:

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс
  • «Ця лавка зроблена з сульфіту кальцію, який міститься в їжі в інших мережах фаст-фудів. Але не в BK».
  • «Екран цього білборду виготовлений з діоксиду титану, який міститься в їжі інших мереж фаст-фуду. Але не в BK».
  • «Батарея в цьому автомобілі зроблена з бензойної кислоти, яка міститься в їжі в інших мережах фаст-фудів. Але не в BK».

Розкажіть друзям про новину