Burger King представив кампанію «No LaBK», яка підкреслює прагнення бренду використовувати якомога менше штучних інгредієнтів.
Кампанія, розроблена агентством AlmapBBDO, використовує креативний, провокаційний підхід, щоб запросити людей замислитися над тим, що штучні інгредієнти, які часто зустрічаються в інших продуктах швидкого харчування, також використовуються в повністю промислових об’єктах.
Кампанія включала такі повідомлення, як:
- «Ця лавка зроблена з сульфіту кальцію, який міститься в їжі в інших мережах фаст-фудів. Але не в BK».
- «Екран цього білборду виготовлений з діоксиду титану, який міститься в їжі інших мереж фаст-фуду. Але не в BK».
- «Батарея в цьому автомобілі зроблена з бензойної кислоти, яка міститься в їжі в інших мережах фаст-фудів. Але не в BK».
