Burger King одягнув на реперку Latto корону для виступу на MTV VMA
31 Сер 2022, 16:30

Burger King одягнув на реперку Latto корону для виступу на MTV VMA

Burger King і виконавиця пісні “Big Energy” Latto вирішили, що премія MTV VMA 2022 є ідеальним моментом для дебюту з новою короною, що підходить для «короля, королеви і всіх, хто між ними».

Реп-зірка одягла прикрашену коштовностями корону, випущену лімітованим тиражем, під час спеціального виступу «It’s Givin».

Корона була розроблена знаменитим ювеліром Лорел ДеВітт, яка працювала з такими зірками, як Beyonce та Lady Gaga. Вона має логотип Burger King з кришталю по центру та прикрашена логотипами Latto 777 по боках червоними та зеленими кристалами. Бренд сподівається, що співпраця з реперкою та таким авторитетним ювеліром, як ДеВітт, викличе почуття розширення можливостей та самовираження.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Перед самим виступом Latto закликала глядачів «керувати [своїм] ритмом», як посилання на музичну платформу бренду Rule Your Beat, жити автентично та визнавати, хто вони насправді.

У тих, хто зацікавлений у блискучій короні, є шанс виграти її через NTWRK, додаток для стрімінгового шопінгу, за вступний внесок лише в один долар. Переможця буде оголошено через програму під час прямої трансляції 16 вересня. Доходи від розіграшу будуть передані до фонду Save The Music Foundation, який співпрацює зі шкільними округами та місцевими спільнотами для створення стійких музичних програм.

Кампанія була задумана у партнерстві з агентством Conill.

Burger King неодноразово співпрацював зі знаменитостями. Наприклад, кампанія Real Meal, у якій брали участь легенда репу Nelly та бразильська поп-зірка Anitta. Тим не менш, це партнерство з Latto, яке, зокрема, не включає жодних операцій із продуктами харчування, демонструє майстерність у сучасній поп-культурі, коли бренд залучає артиста, чия зірка активно сходить. Тільки в самих Instagram та Twitter Latto надає бренду доступ майже до 12 мільйонів шанувальників.

Включення NTWRK також є кроком вперед у культурі, оскільки програма нещодавно стала партнером репера T-Pain для мережі фаст-фуду Panera.

Розкажіть друзям про новину