Burberry переніс свій проєкт «Burberry Streets» до Нью-Йорка, відкриваючи Knight Bar на місті Temple Bar і відтворюючи маленький, тихий куточок Лондона в місті, яке ніколи не спить.
Протягом семи днів, з 10 по 16 листопада, бар буде одягнений у нову червону клітинку Burberry і подаватиме спеціальне меню, розроблене лондонським кафе Norman’s, відомого своїми англійськими кексами, яєчнею, сосисками, рибою в клярі та хеш-браунами.
Burberry також проведе спеціальний захід. Поруч з баром Knight Bar з’явиться віконна інсталяція, натхненна лондонською вулицею. Вона також буде оформлена в новій червоній клітинці бренду.
Knight Bar натхненний сумкою Knight з осінньої колекції 2023 креативного директора Деніела Лі та оновленим дизайном Equestrian Knight, який є частиною архіву бренду з 1901 року.
«Ми раді оголосити про четверту частину «Burberry Streets», яка приземлиться в Нью-Йорку на свята. Після успішних заходів у Лондоні, Сеулі та Шанхаї, ми з нетерпінням чекаємо на святкування сезону, а також на запуск сумки Knight у барі Knight Bar», — сказав Род Менлі, директор з маркетингу Burberry.
У вересні проєкт «Burberry Streets» стартував у Лондоні, а згодом — у Сеулі, де пропонували модні, гастрономічні та спеціальні ритейл-пропозиції, демонструючи першу колекцію Деніела Лі для бренду. Пізніше проєкт стартував у Шанхаї.