Перейменування станції метро Бонд-стріт на Burberry Street у центрі Лондона під час Тижня моди було піддано широкій критиці з боку пасажирів, оскільки це призвело до масової плутанини та кількох зірваних поїздок.
Джубилі, Центральна та Єлизаветинська лінії метрополітену у Вест-Енді є одними з найзавантаженіших вузлів лондонського метрополітену, тому це змусило багатьох поставити під сумнів логіку цієї останньої активації бренду Burberry.
На честь Тижня моди в Лондоні та з метою підвищення обізнаності про нещодавню реконструкцію флагманського магазину Burberry на Бонд-стріт станція була перейменована на Burberry Street, а вивіски та кільця були змінені на «лицарський синій» — новий фірмовий колір модного дому, обраний головним креативним директором Деніелом Лі.
Introducing #Burberry Street 👀 ✨
— TfL (@TfL) September 15, 2023
To celebrate #LondonFashionWeek, Bond Street has transformed into Burberry Street, featuring knight blue, a colour debuted by Chief Creative Officer Daniel Lee as one of @Burberry’s new brand colours
Visit Bond Street until 19 September to see… pic.twitter.com/pz5VqALKJa
Однак, організацію з управління транспортною системою Лондона Transport for London звинуватили у тому, що вона прагне заповнити дефіцит у фінансуванні в розмірі 740 мільйонів фунтів стерлінгів будь-якими способами.
Cannot get over the stupidity of TfL renaming Bond St “Burberry St” for the sake of ad partnership. Some poor elderly man just asked me in a panic if he’d missed Bond St (3 stops past Bond St). This must happen hundreds of times a day pic.twitter.com/yDFkZJoxm5
— Olivia Utley (@OliviaUtley) September 18, 2023
Багато користувачів також вказали на небезпеку, яку подібні ребрендинги можуть спричинити для пасажирів з фізичними та розумовими вадами, які покладаються на чіткі і точні інструкції.
У відповідь прессекретар TfL заявив: «За останні роки TfL здійснив низку тимчасових перейменувань станцій, і хоча станція називається «Burberry Street», оголошення в поїздах та на станціях, а також персонал на платформах допоможуть клієнтам, якщо вони цього потребуватимуть».
"burberry street" very bland imo but it leaves a less sour taste in my mouth than the norman's pop up, which is giving let's cosplay caff culture even though we described our brand image as damaged when not posh people wore the caps circa 2002
— rhys thomas (@_rhysthomas_) September 15, 2023
Окрім цього, люди були обурені співпрацею Burberry з «робітничим» кафе Norman’s, яке звинувачують у нехтуванні своїм корінням через завищені ціни на страви та комерціалізацію «кавової культури».