Британський дім моди Burberry нещодавно увірвався на вулиці центрального Лондона, зробивши ребрендинг вокзалу Бонд-стріт з власним пунктом призначення. Це стало початком «Burberry Streets» — захоплюючого поглинання всього міста, яке дебютувало на Лондонському тижні моди.
Не дивлячись на те, що перейменування станції метро Бонд-стріт на Burberry Street було піддано широкій критиці, Burberry продовжив свою активацію у Сеулі.
Інсталяції розгорнулись у жвавому районі Сонгсу та продемонстрували фірмові знаки бренду, такі як троянда та нещодавно переосмислений дизайн лицаря на коні.
Так, спадщина Burberry «Троянда Сонгсу» представляє «Пелюстковий лабіринт», натхненний англійською трояндою — мотивом, який досліджувався в першій колекції Деніела Лі. Кожен елемент інсталяції демонструє останню колекцію Burberry зими 2023 року.
Тимчасові попапи дозволяють гостям оцінити нове взуття та грілки бренду, а у Norman’s Cafe можна спробувати британські частування.
Активація у Сеулі розпочалась 7 жовтня і триватиме до 5 листопада, після чого вирушить до Шанхаю.