Burberry представив новий ролик у стилі фентезі про радість свободи
05 Жов 2022, 16:25

Burberry представив новий ролик у стилі фентезі про радість свободи

Після високо оціненого минулого року фільму ««Open Spaces» розкішний модний дім Burberry випустив останню частину казкової серії.

«Night Creatures» — це творче бачення режисера Ріккардо Тиші, він зображує групу молодих людей, які подорожують лондонським нічним автобусом (зрозуміло, одягнених у відомі картаті вбрання бренду). Фільм присвячений новій колекції верхнього одягу.

Серія рекламних роликів черпає натхнення у засновника бренду Томаса Берберрі, який написав у своїй книзі «Open Spaces»: «Кожному предмету одягу Burberry властива свобода».

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Кампанія «The Festive» була присвячена стійкості та протистоянню негараздів, — кажуть режисери. — «Open Spaces» було присвячено радості свободи. Цього року ми хотіли висловити сміливий настрій, необхідний для занурення у невідомість: безстрашний та грайливий дух пригод».

Розкажіть друзям про новину