Бренд веганської косметики для тварин отримав яскраву айдентику
15 Лис 2023, 13:07

Бренд веганської косметики для тварин отримав яскраву айдентику

Команда дизайн-студії ДВІЙКА презентувала айдентику для першої в Україні веганської косметики для тварин Lapunzel. Окрім цього, цей проєкт став першим для команди.

Проєкт Lapunzel студія реалізувала за два місяці: дослідження, бренд-сесія, дизайн сесія, реалізація та робота з підрядниками. 

«Окрім того, що це перший проєкт з пакування, який ми реалізували як студія, ми розробили кириличну версію шрифту Pilowlava. Цей шрифт безплатний і класно вписувався в айдентику, але мав тільки латинку. Тому ми списались з французькою шрифтовою дизайнеркою і запитали, чи не проти вона, щоб ми створили кириличну версію. Мали декілька консультацій з нею, а також консультувались зі шрифтовим дизайнером Максимом Кобузаном. Все вийшло», — розповідає Вікторія Москофіді, співзасновниця студії

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ринок України переповнений мас-маркетами зоокосметики, не вистачає різноманіття, як у самих брендах, так і в типах товарів, каже команда.

Після бренд та дизайн сесій студія сфокусувалась на тому, що айдентика має бути з яскравим характером, не схожою на товари, які є на українському або західному ринку в цьому сегменті.

Жовтий колір обраний під аромат першої лінійки — лимонної меренги. Колір пакування змінюватиметься з наступним ароматом. Макет вийшов гнучкий, верхня частина завжди залишається статичною, а нижня може змінюватись і наповнюватись різними принтами та контентом в залежності від комунікаційної цілі.

«На майже пустому ринку косметичних товарів для тварин, ми прагнули привернути увагу з першого погляду та виділитись в категорії. Нашим завданням було створити цілісний, яскравий візуальний стиль, який об’єднує в собі системність, якість та чіткість в формулах і зухвалий, бунтарський настрій бренду», — каже Даня Нестеревич, співзасновник ДВІЙКИ.

Розкажіть друзям про новину