Бренд снеків створив їстівні постери
22 Кві 2025, 14:42

Бренд снеків створив їстівні постери

Коли вболівальники так люблять снеки, що намагаються пронести їх на стадіон, їх ніщо не зупинить. Бренд снеків Too Yumm! та креативна агенція FCB Kinnect запустили кампанію «Too Yumm! To Cheer», що взяла в свої руки божевілля фанатів у день матчу.

Претенденту на індійський ринок снеків, компанії Too Yumm! не дозволили продавати продукцію на стадіонах під час найбільшого в країні турніру з крикету. Натомість вони представили перші у світі на 100% їстівні знаки вболівання — мегавеличезні чипси, на яких їстівним чорнилом були написані слогани дня матчу.

Вболівальники в Ахмадабаді, Гайдарабаді та інших містах високо розмахували цими плакатами і з’їдали їх під час матчу, дивуючи інших глядачів та онлайн-вболівальників.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Але коли перекус завершився, залишилося лише два слова: «Too Yumm!». Вони заховані у слоганах матчу, що зробило ці чипси ідеальною закускою, замаскованою під вболівальницькі знаки.

Розкажіть друзям про новину