Бренд рюкзаків випустив книгу про дихання
05 Чер 2024, 14:14

Бренд рюкзаків випустив книгу про дихання

Креативна агенція ANGRY та бренд рюкзаків KITE видали першу власну книгу про дихання «Фух і Дмуха».

Книга з’явилася у межах програми підвищення рівня ментального здоров’я Kite Mental Health Program.

«Фух і Дмуха» — це книга про дихання для дітей від 6 років та їхніх батьків, написана спільно з дитячою психологинею Наталією Пашко. Текст писала Ярина Завадович, ілюстрації малював Олесь Дерега, дизайн робила Ольга Кузовкіна.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Це історія про повітря, двох його мешканців і пригоди, які з ними трапилися, відколи вони покинули свої домівки. Фух і Дмуха опиняються глибоко під водою та високо у горах, дізнаються щось нове про дихання, знаходять несподіваних друзів та допомагають їм і, зрештою, намагаються повернути легкість собі — бо без неї ну ніяк не зможуть потрапити додому.

У книзі чимало цікавих фактів та практичних вправ, щоби заспокоїтися або навпаки — оговтатись, аби діти змогли стати стійкішими ментально.

Книга вийшла за сприяння видавництва Onde Publishing, замовити її можна на сайті Kite Mental Health Program або на Rozetka.

Розкажіть друзям про новину