Бренд продуктів харчування випустив креслення для створення їстівних скульптур
31 Сер 2022, 16:59

Бренд продуктів харчування випустив креслення для створення їстівних скульптур

Минулого року бренд продуктів харчування і снеків Lunchables від Kraft Heinz надихнув дітей грати зі своєю їжею, купивши магазин іграшок FAO Schwarz у Нью-Йорку. Цього шкільного сезону бренд розширив цю тему за допомогою кампанії «Lunchabuild This», розробленої рекламним агентством Goodby Silverstein & Partners.

Споживачі можуть завантажити 25 креслень із веб-сайту бренду для створення таких творів, як ракета, пожежний гідрант або скутер, та купити всі необхідні компоненти через інтернет-магазин. Інструкції та матеріали раніше були запаковані разом у набори Lunchabuilds, випущені лімітованим тиражем, які продаються в мережі за 100 доларів.

Споживачам пропонується публікувати зображення своїх власних творінь Lunchables і те, що надихнуло їх на платформі Instagram до 4 вересня, щоб взяти участь у розіграші 2000 доларів, в якому буде обрано 25 переможців.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Lunchables прагне підживлювати творчий потенціал дітей і надихати їх досліджувати межі своєї уяви», — заявила заступник директора Kraft Heinz з бренд-комунікацій Саманта Міллс. «Завдяки новому досвіду електронної комерції Lunchables.com Order This Build та лотереям Lunchabuild This ми прагнемо дати поштовх уяві, знайти натхнення під час обіду та допомогти втілити мрії у реальність для наших шанувальників».

Компанія також буде включати зовнішню рекламу в Сан-Франциско, Нью-Йорку, Чикаго, Клівленді, Філадельфії, Міннеаполісі та Сент-Поле, Міннесота, показуючи творіння Lunchables поряд з об’єктами, якими вони були натхненні, такими як велосипеди, човни та автобуси, щоб надихнути дітей побудувати те, що вони бачать. Креатив містить QR-коди, які ведуть на сайт бренду.

На тих же місцях розмістяться грандіозні творіння Lunchables, у тому числі гігантські ведмеді із зоопарку Лінкольн-парку в Чикаго та зоопарку Комо-парк у Сент-Полі. Бренд також збудував стадіон для гри Field of Dreams 11 серпня в Дайєрсвіллі, штат Айова.

Розкажіть друзям про новину