Шкіра — це джерело задоволення. Агенція AlmapBBDO та бразильський бренд косметики O Boticário повернули їй цю роль. У світі, де жіночі бажання все ще є предметом незліченних табу, Boticário розпочинає нову розмову, випустивши книгу «Her Touch», присвячену жінкам і покликану висвітлити шкіру як їхню найбільшу ерогенну зону.
Книга, опублікована видавництвом Editora Labrador в ексклюзивній цифровій версії, доступна безкоштовно на сайті та у соціальних мережах бренду, тільки для дорослих, яким виповнилося 18 років. Вона досліджує інтимність, руйнуючи табу і заохочуючи жінок досліджувати власне тіло без почуття провини чи зовнішнього тиску.
Книгу «Her Touch» написала сексологиня Марі Вільямс та проілюстрували три бразильські художниці. На 162 сторінках, у коротких розділах, присвячених тому, як пробудити задоволення від власного тіла і дотику як жесту любові до себе, книга уникає технічного, анатомічного тону, натомість подає тонкий, поетичний голос, що пробуджує жіночу уяву.
Згідно з опитуванням, проведеним компаніями Think EVA та Boticário, 79% жінок симулюють оргазм, а 45,6% називають стрес і втому головними перешкодами, що заважають їм присвятити себе власному задоволенню. Більше того, лише 12% опитаних асоціюють поняття задоволення лише з сексом, що підтверджує, що досвід — це набагато більше, ніж просто сам акт, і саме таке розширене бачення представляє «Her Touch».
За тиждень після презентації книга посіла перше місце серед найбільш завантажуваних на Amazon у Бразилії.