Бренд косметики просканував лисі потилиці чоловіків, щоб захистити їх від раку
07 Кві 2025, 11:02

Бренд косметики просканував лисі потилиці чоловіків, щоб захистити їх від раку

Чоловіки не люблять користуватися засобами для шкіри. Чоловіки лисіють. Лисі чоловіки вдвічі частіше хворіють на рак шкіри. Це виклик. А донести до чоловіків те, що вони не хочуть чути, ще складніше.

Агентство Artplan використало те, що подобається чоловікам — гумор (90% людей з більшою ймовірністю запам’ятають смішну рекламу). Кампанія «Bald Face» для Mami Wata, бразильського бренду cонцезахисних кремів, побудована на розумному спостереженні — цікавому феномені «лисого обличчя». Природні складки на потилиці лисої голови, якщо докласти трохи уяви, нагадують обличчя.

Щоб втілити це розуміння у життя, Mami Wata пропонує спеціальну акцію — два сонцезахисних креми за ціною одного. Але є один нюанс. Знижку активує технологія розпізнавання обличчя, здатна ідентифікувати так звану «лисину» на потилиці.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ця разюче відмінна ідея знижок використовує розпізнавання обличчя у небачений раніше спосіб: не для розблокування телефону чи підтвердження особи, а для виявлення усміхненої складки на потилиці, що підкреслює важливість профілактики, ранньої діагностики та простих щоденних звичок для здоров’я шкіри.

Розкажіть друзям про новину