Чоловіки не люблять користуватися засобами для шкіри. Чоловіки лисіють. Лисі чоловіки вдвічі частіше хворіють на рак шкіри. Це виклик. А донести до чоловіків те, що вони не хочуть чути, ще складніше.
Агентство Artplan використало те, що подобається чоловікам — гумор (90% людей з більшою ймовірністю запам’ятають смішну рекламу). Кампанія «Bald Face» для Mami Wata, бразильського бренду cонцезахисних кремів, побудована на розумному спостереженні — цікавому феномені «лисого обличчя». Природні складки на потилиці лисої голови, якщо докласти трохи уяви, нагадують обличчя.
Щоб втілити це розуміння у життя, Mami Wata пропонує спеціальну акцію — два сонцезахисних креми за ціною одного. Але є один нюанс. Знижку активує технологія розпізнавання обличчя, здатна ідентифікувати так звану «лисину» на потилиці.
Ця разюче відмінна ідея знижок використовує розпізнавання обличчя у небачений раніше спосіб: не для розблокування телефону чи підтвердження особи, а для виявлення усміхненої складки на потилиці, що підкреслює важливість профілактики, ранньої діагностики та простих щоденних звичок для здоров’я шкіри.