Бред Пітт випустив гендерно-нейтральну косметику anti-age, яка була створена у співпраці з Перрен, відомими виноробами Château de Beaucastel, які також є партнерами Пітта у виробництві вина Château Miraval Côtes de Provence Rose.
До роботи було запрошено одного з провідних світових фахівців у галузі вина та здоров’я людини, професора енології Університету Бордо П’єра-Луї Тейсседра, щоб визначити, який з 13 сортів винограду сім’я Перрен вирощує на своїх маєтках у Провансі з актуальними антиоксидантними властивостями.
Дослідження проводили 15 років. У складі запатентовані антиоксиданти з винограду. У лінійку входять засіб, що очищає, флюїд, сироватка і крем.
Користувачі соцмереж пропонують використовувати в рекламі кадри з фільму «Загадкова історія Бенджаміна Баттона». Мовляв, намазався кремом, заснув старим, а прокинувся студентом.