Бред Пітт випустив гендерно-нейтральну антивікову косметику
22 Вер 2022, 12:49

Бред Пітт випустив гендерно-нейтральну антивікову косметику

Бред Пітт випустив гендерно-нейтральну косметику anti-age, яка була створена у співпраці з Перрен, відомими виноробами Château de Beaucastel, які також є партнерами Пітта у виробництві вина Château Miraval Côtes de Provence Rose.

До роботи було запрошено одного з провідних світових фахівців у галузі вина та здоров’я людини, професора енології Університету Бордо П’єра-Луї Тейсседра, щоб визначити, який з 13 сортів винограду сім’я Перрен вирощує на своїх маєтках у Провансі з актуальними антиоксидантними властивостями.

Дослідження проводили 15 років. У складі запатентовані антиоксиданти з винограду. У лінійку входять засіб, що очищає, флюїд, сироватка і крем.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Користувачі соцмереж пропонують використовувати в рекламі кадри з фільму «Загадкова історія Бенджаміна Баттона». Мовляв, намазався кремом, заснув старим, а прокинувся студентом.

Розкажіть друзям про новину