Божевільні кішки та танцюючі мерці показали радість виграшу в лотереї
20 Вер 2022, 10:40

Божевільні кішки та танцюючі мерці показали радість виграшу в лотереї

Lotto.com, перша діджитал платформа для замовлення лотерейних квитків, запустила свою першу рекламну кампанію, створену у співпраці з Havas New York.

У рамках кампанії було представлено ролик «Welcome to WINever» від Havas, який розповідає про радість перемоги.

«Нам усім знайоме відчуття, коли у тебе є квиток на велику гру цього тижня, і ти дозволяєш собі загубитися у всіх речах, які ти зробив би і купив, якби виграв», — сказав Томас Мецгер, генеральний директор Lotto.com Inc. «У зв’язку із зростанням онлайн- та мобільних транзакцій по всій країні, платформа Lotto.com допомагає залучити нових гравців у лотерею, де вони повинні генерувати додаткові кошти для державних лотерей і бенефіціарів, яких вони підтримують. Ми пишаємося тим, що співпрацюємо з Havas у таких захоплюючий та ключовий час для Lotto.com».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ця правда про продукт спонукала Havas New York створити платформу бренду «Welcome to WINever» — дуже реальне місце, де мрія про виграш у лотерею живе на будь-якому пристрої, де б ви не знаходилися. Будь-який час простою, будь-який нудний момент тепер може змінити життя всього кількома натисканнями на телефоні.

Кампанія черпає натхнення у звичайних моментах, коли всі могли б зайнятися чимось набагато цікавішим, наприклад, поливати газон, прибирати кімнату або приймати ванну. Вона представляє Lotto.com як каталізатор перетворення буденного на мільйони і перетворення сюрреалістичного на дуже реальне. Ролик показує божевільних кішок, танцюючих мерців та приголомшеного фламінго, зображуючи світ Lotto.com, який може зробити будь-який момент незабутнім.

Веселощі поширюються також на зовнішню рекламу, включно з оголошеннями в метро.

«Ми беремо традиційну багаторічну практику та показуємо її свіжим, сучасним способом. На ринку немає такої платформи, як Lotto.com і наша креативна кампанія показує це». – сказав у прес-релізі Ден Люсі, головний креативний директор Havas New York.

Розкажіть друзям про новину