У новій рекламній кампанії BMW немає довгих звивистих доріг, міського трафіку та електронних блоків управління. Є лише восьминіг, який виконує вражаючий підводний вальс. Восьминіг рухається завдяки центральній нервовій системі, що є метафорою продуктивності нового центрального блоку управління BMW — Heart of Joy.
BMW представила свій інноваційний контрольний комп’ютер, який обчислює всі функції динаміки руху, ще в квітні. Тепер агенція Jung von Matt описує потенціал Heart of Joy у ролику «Octowaltz».
В основі кампанії лежить восьминіг з його децентралізованою нервовою системою, яка дозволяє йому незалежно координувати окремі частини свого тіла, подібно до звичайного автомобіля, де прискорення, гальмування, керування та інші функції контролюються окремими блоками. Але що, якби восьминіг міг спрямовувати свою силу через одну центральну нервову систему, так само як блок управління BMW Heart of Joy об’єднує функції руху, гальмування, регенерації енергії та часткового керування?
Результатом є неймовірна, ідеально скоординована робота під водою. Кампанія проводить поетичну паралель між плавними рухами восьминога та відчуттями від водіння, які забезпечує Heart of Joy. Восьминіг танцює вальс із майстерним контролем, винятковою точністю та легкою спритністю, зберігаючи безпеку в будь-якій ситуації.