Бізнес виходить з росії. А світові PR-агентства?
22 Чер 2022, 12:39
PR

Бізнес виходить з росії. А світові PR-агентства?

Війна росії проти України стала глобальним чинником для репутації бізнесу. Компанії, які заявили про свою позицію та вихід з росії, отримали схвалення аудиторії. А що ж глобальні PR-агентства?

За дослідженням Brand Keys, 85% респондентів бойкотуватимуть російські бренди, щоб показати солідарність з Україною. А в Twitter критикують тих, хто повільно виходить з країни: #BoycottMcDonalds і #BoycottCocaCola стали популярними в мережі, перш ніж обидва бренди призупинили діяльність у росії.

Глобальні PR-агентства, офіси яких працюють у різних країнах світу і в росії, — не виключення? Найбільш відомі агентства переважно вийшли з росії або планують виходити найближчим часом. Ось їхній перелік: 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
  • Edelman — призупинив співпрацю,
  • Hill+Knowlton Strategies — оголосила про вихід з росії,
  • Brunswick Group — виходить з росії,
  • Ogilvy — виходить з росії,
  • FleishmanHillard —  також виходить з росії,

Продовжує працювати з росією Havas Group, проте агенція оголосила, що на невизначений термін призупиняє нові інвестиції. Як пояснив речник: «Ми не працюємо безпосередньо в Росії. Це місцевий партнер, який обслуговує наших глобальних клієнтів. Філія, яка є російською, з росіянами та переважно місцевою клієнтською базою, продовжує працювати незалежно». 

  • WPP PLC, яка володіє BCW, Hill+Knowlton Strategies, Ogilvy, Wunderman Thompson і VMLY&R — припиняє діяльність в росії,
  • Accenture припиняє роботу в росії,
  • Interpublic Group (є материнською компанією PR-агенцій Weber Shandwick, Golin, DeVries Global, Current Global, Rogers & Cowan PMK, ReviveHealth і United Minds) — ще 14 березня припинила співпрацю з росією,
  • MSL і Qorvis (Франція) — виходять з росії,
  • Publicis Groupe (власник PR-мережі MSL) — також виходить з росії,
  • Omnicom, куди входять PR-агенції FleishmanHillard, Ketchum та Porter Novelli — підтвердила, що виходить із росії,
  • Ketchum — вийшов з росії,
  • Також оголосили, що припиняють співпрацю з російськими структурами, агенції Boston Consulting Group і McKinsey.

Боротьба — не тільки на полі бою, а й в інформаційному просторі. Тому вихід із російського ринку комунікаційних агенцій, які впливають на економіку, медіаринок і формування суспільної думки, дуже важливий.  

За інформацією з відкритих джерел

Кавер: MMR

Розкажіть друзям про новину