Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ
10 Лют 2023, 16:15

Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ

Бізнес продовжує активно «воювати» на своєму гуманітарному фронті, підтримуючи ЗСУ та тих, кому допомога дуже необхідна. MMR пропонує щотижневий Дайджест добрих справ та зі свого боку дякує бізнесу за активну позицію.

Конвеєр допомоги ЗСУ: БФ “Антитіла” та аукціон “Лоти Проти” запустили масштабну співпрацю задля підтримки військових

Благодійний аукціон “Лоти Проти” та Благодійний Фонд “Антитіла” анонсували довготривалу співпрацю, ціль якої зібрати якомога більше коштів на підтримку ЗСУ. Для цього, фонд щодня розігруватиме лоти на платформі, кошти від яких будуть витрачені на закриття запитів від військових, якими опікується організація. Лоти, серед яких, власне, будуть значною мірою трофеї, отримані безпосередньо від українських захисників та захисниць, обіцяють бути різноманітними – від шевронів до тубусів від гранатометів, від пайків – до збитих БПЛА. За 2 тижні співпраці, благодійний фонд вже розіграв на аукціоні лоти на понад 50 тисяч гривень, які вже було використано по цільовому призначенню.

«Дороги гурманів» та Yakaboo збирають донати для відновлення роботи одного з фермерських господарств на деокупованій Харківщині

Гастротуристичний проєкт «Дороги гурманів» та національна книжкова платформа Yakaboo розпочали благодійну кампанію «Нагодуй корівку». Мета ініціативи — підтримати ферму «Пані Юпітер», яка постраждала під час окупації військами рф. Вони ініціювали створення електронної версії гастрогіда «Дороги гурманів. 100 крафтових місць України». Кошти від продажу друкованої та електронної версії книги підуть на закупівлю їжі для корівок-рятівниць.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
METRO Україна стала благодійним партнером ресторану «100 років тому вперед», у проєкті «Доброго ранку, шеф!»

Компанія METRO Україна об’єднала зусилля зі своїм HoReCa-клієнтом – рестораном «100 років тому вперед», у проєкті «Доброго ранку, шеф!» з приготування благодійних сніданків, які  тривали протягом січня щосуботи, для українців, які вимушено покинули свої домівки, не мали можливості відсвяткувати різдвяні свята та просто для самотніх літніх людей, які шукають спілкування.

Bolt та Visa зібрали 800 тис. грн для допомоги онкохворим дітям

Компанії Bolt та Visa об’єдналися, щоб зібрати кошти та передати їх для допомоги підопічним фонду у боротьбі з раком. З цією метою в додатку Bolt була запущена категорія «Небайдужі». Вона діяла з 1 до 31 грудня 2022 року. У вартість кожної поїздки в цій категорії було включено благодійний внесок клієнта в розмірі 15 грн. При оплаті карткою Visa цей внесок було подвоєно компанією Visa.

Мобільні оператори Vodafone та Kyivstar запустили благодійне SMS заради порятунку тварин від війни

Мобільні оператори об’єднали зусилля для підтримки постраждалих від війни тварин і підтримують проєкт із порятунку тварин завдяки найкориснішому повідомленню. Одне SMS на номер 88006 коштує 20 гривень, а всі гроші зоозахисна організація UAnimals скерує на порятунок тварин. До благодійності можуть долучитися абоненти передплаченого зв’язку Vodafone та Kyivstar по всій Україні, надіславши будь-яке повідомлення на номер 88006. Зібрані під час благодійної кампанії гроші будуть спрямовані на закупівлю ліків для тварин, які живуть у притулках та у волонтерів у прифронтовій зоні і потребують допомоги. 

Розкажіть друзям про новину