19 Лют 2024, 14:16

Білборди закликали до доступності реабілітації для всіх, зображуючи перші кроки пацієнтів

Креативна агенція Pablo співпрацювала з медсестрою Кейт Тантам, спеціалісткою з реабілітації, щоб запустити нову велику рекламну кампанію на білбордах і дидитал радіо, яка закликала покласти край лотереї за поштовим індексом при отриманні реабілітаційних послуг.

Підкреслюючи важливість реабілітаційних послуг, кампанія спирається на концепцію «перших кроків»: команда Pablo відвідала реабілітаційні центри, щоб задокументувати низку таких кроків пацієнтів, включаючи знакові моменти, такі як перші кроки під час реабілітації або перші слова.

Щоб зафіксувати «перші кроки», ноги пацієнтів фарбували безпечною фарбою, а їхні перші кроки з початку госпіталізації записували на аркуші вінілу, які потім трансформували й увічнили на білбордах із закликом до надання реабілітації всім, хто потребує.

Крім того, диджитал радіореклама включає пацієнта, який використовує перші слова після реабілітації, щоб звернутися до громадськості, а також важливий меседж від Річарда Гаммонда, який проходив реабілітацію після аварії під час зйомок «Top Gear» у 2006 році.

Білборди можна побачити наживо у семи містах Великої Британії, а диджитал радіореклама лунає по всій країні. Додаткові носії зовнішньої реклами були надані компанією Jack Arts.

Кампанія спрямовує людей на сайт PetitionForRehab.com, де вони можуть підписати петицію із закликом зробити реабілітацію доступною повсюдно, а також призначити відповідального за реабілітацію в кожному лікарняному фонді та правлінні у Великій Британії.

Його підтримали королівські коледжі та професійні організації, зокрема Чартерне товариство фізіотерапії, Британське геріатричне товариство, Asthma + Lung UK та Асоціація боротьби з інсультом.

«Оскільки кожна друга людина протягом життя може захворіти на рак, а кожна шоста — перенести інсульт, все більше і більше людей потребують реабілітаційних послуг. Це далеко не вузькоспеціалізована проблема, вона зачіпає всіх нас, і дуже приємно бачити, який величезний вплив можуть зробити такі фахівці з реабілітації, як Кейт», — сказав виконавчий креативний директор Pablo Ден Воттс.

«Ми сподіваємося, що люди побачать кампанію і підпишуть петицію, яка закликає уряд зробити реабілітацію більш доступною і призначити представника реабілітації в кожній лікарні».

Реабілітаційна медсестра відділення інтенсивної терапії та фундаторка Кейт Тантам додала: «Реабілітація повертає наших пацієнтів до людей та речей, які вони люблять. Цілі можуть здаватися невеликими — потримати онука на руках, приготувати чашку чаю, самостійно сходити в туалет, сказати «Я тебе люблю» — але це гори, які потрібно підкорити, якщо ти не можеш поворухнути руками чи ногами або втратив мову».

«Реабілітація повертає людям втрачене життя. Я сподіваюся, що ця кампанія допоможе переконати керівників Національної служби охорони здоров’я Великої Британії надавати такі необхідні реабілітаційні послуги».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео