Бізнес продовжує активно «воювати» на своєму гуманітарному фронті, підтримуючи ЗСУ та тих, кому допомога дуже необхідна. MMR пропонує щотижневий Дайджест добрих справ та зі свого боку дякує бізнесу за активну позицію.
Понад 3 мільйони гривень та рекордні 1900 нових супердрузів дітей, які борються з раком
У рамках Міжнародного дня боротьби проти дитячого раку, що відбувся 15 лютого, фонд «Таблеточки» спільно з Radio NV та АЛЛО провели четвертий радіомарафон, на якому обговорили проблеми дитячої онкології та зібрали рекордну кількість супердрузів для дітей, які борються з раком. Тепер ще 1900 нових благодійників щомісяця будуть допомагати дітям на суму понад 500 тисяч гривень. Партнер акції три місяці подвоюватиме внески нових благодійників, додавши 1,5 мільйона гривень. У підсумку діти отримають допомоги на понад 3 мільйони гривень за перші три місяці.
Безкоштовний онлайн-театр для військових та волонтерів
З 21 лютого DRAMOX надає безплатну підписку для військових та волонтерів. Щоб отримати доступ до платформи, організації або фізичній особі необхідно написати лист у довільній формі на електрону пошту [email protected] або звернутись у будь-яку соціальну мережу онлайн-театру.
Українські книжки від родин співробітників «ІТ-Інтегратор» родинам українців у Японії
19 лютого «Фонд освітніх ініціатив» відправив частину книжок, зібраних родинами співробітників «ІТ-Інтегратор», до Японії. Цю відправку довірили Укрпошта. Символічно, що відправка відбулась в день проведення у Токіо Конференції з питань економічної підтримки та відновлення України.
Українські бізнеси долучились до збору на дрони Sea Baby від UNITED24, monobank, Стерненко та Лачена
UNITED24 та monobank разом з українськими волонтерами Сергієм Стерненком та Ігорем Лаченковим розпочали збір на 35 морських дронів Sea Baby. Це перший збір на легендарні човни, завдяки яким СБУ вразила Кримський міст, а також 9 російських суден. До збору долучились такі українські компанії: 8 500 000 грн від фармкомпанії «ІнтерХім»; 5 000 000 грн від Uklon; 1 000 000 грн від «Нової пошти»; 1 000 000 грн від магазину Enjoy the wood; 1 000 000 грн від INTERTOP; 1 000 000 грн від Акордбанк; 1 000 000 грн від VARUS; 500 000 грн від мережі аптек «АНЦ»; 1 000 000 від Comfy, 1 000 000 грн від інтернет-видання «Блискавка». Від себе monobank додав до збору 40 000 000 грн.