Банка Coca-Cola показала вплив компанії на навколишнє середовище
26 Лют 2024, 11:04

Банка Coca-Cola показала вплив компанії на навколишнє середовище

У сміливому поєднанні мистецтва та активізму «Undrinkable Can» анонімного мистецького колективу QSTNMRK постало гострим коментарем до впливу Coca-Cola на навколишнє середовище та здоров’я людей.

Проєкт передбачає виготовлення обмеженої серії з 1500 виготовлених на замовлення банок, кожна з яких містить Coca-Cola і назавжди запечатана, що унеможливлює її відкриття. Кожна банка, ціна якої залежить від її порядкового номеру, містить стандартні 39 г цукру, що містяться у звичайній Coca-Cola, висвітлюючи питання споживання та його наслідків.

За допомогою «Undrinkable Can» QSTNMRK прагне підвищити обізнаність про вплив компанії Coca-Cola на навколишнє середовище та здоров’я людей. На своєму вебсайті команда висвітлила деякі важливі моменти, отримані з авторитетних джерел, що вказують на відповідальність компанії Coca-Cola за її дії, включаючи роль у посиленні пластикового забруднення, сприяння зростанню рівня захворюваності на діабет та загостренню дефіциту води.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Окрім мистецького послання, проєкт займає сміливу фінансову позицію, шортуючи акції Coca-Cola на біржі Nasdaq. Цією акцією автори прагнуть кинути виклик практиці компанії та посилити свій меседж, незважаючи на ризики, пов’язані з цим.

«До кінця місяця 100% прибутку від «Undrinkable Can» буде інвестовано у шортування акцій Coca-Cola на біржі Nasdaq — позицію, яку ми плануємо відкрити публічно протягом кількох місяців, — розповідає команда. — Якщо ціна акцій Coca Cola зросте, ми програємо. Якщо ціна акцій Coca Cola знизиться, ми виграємо».

Однак, якщо їхня торгівля виявиться прибутковою, вони пожертвують весь прибуток від цього шортування трьом різним неурядовим організаціям з мексиканського штату Чіапас, які борються проти монополії Coca Cola на видобуток води в регіоні.

Дебютувавши на Zona Maco, найбільшому мистецькому ярмарку в Латинській Америці, робота викликала інтригу та дискусії, позиціонуючи себе як рушій соціальної та екологічної свідомості.

Розкажіть друзям про новину