Backstreet Boys повернувся, щоб виконати нову версію популярної пісні у рекламі
14 Лис 2022, 13:43

Backstreet Boys повернувся, щоб виконати нову версію популярної пісні у рекламі

Downy, також відомий як Lenor в Європі, Росії та Японії, — це бренд ополіскувачів для тканин, вироблений компанією Procter & Gamble, представив новий продукт на ринку: Downy Rinse and Refresh – прозорий розчин, призначений для видалення неприємних запахів з одягу.

Для просування товару, який доступний у двох ароматах, бренд співпрацював із поп-зірками 90-х, гуртом Backstreet Boys.

У 30-секундному ролику, створеному агентством Saatchi & Saatchi та власним агентством P&G Woven Collaborative, учасники бойз-бенду через постер у рамці на стіні відмовляють фаната викидати стару футболку, виконавши перероблену версію свого хіта «I Want it That Way».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Backstreet Boys були першим вибором бренду у якості таланту для реклами, оскільки вони забезпечили ідеальне поєднання ностальгії та актуальності для мейнстриму, які Downy сподівається донести до споживачів», – сказав представник P&G.

https://www.youtube.com/watch?v=dWbyYmYX2Ks&ab_channel=JohnDinhNguyen

Кампанія буде показана у соціальних мережах, стрімінгових платформах та на телебаченні.

Розкажіть друзям про новину