Бабуся-зірвиголова повернулася у новому ролику Volkswagen
23 Гру 2022, 16:31

Бабуся-зірвиголова повернулася у новому ролику Volkswagen

Автовиробник Volkswagen повернув культову нідерландську бабусю-зірвиголову в епоху електромобілів.

Volkswagen відродив свій культовий рекламний ролик 2010 року, в якому розповідається історія сміливця, який продавав свій Golf.

Компанія «Buying a Volkswagen from an Old Lady» на сьогоднішній день є найпопулярнішою серед автовиробників. В оригінальній рекламі зображена сором’язлива жінка похилого віку, яка йде продавати свій Golf, якість якого потім перевіряється потенційними покупцями, коли вони оглядають автомобіль, і глядачі бачать спогади про літню жінку, яка керує своїм Golf, як гоночним автомобілем.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

В останньому випуску «Bring Back the Energy» історія продовжується після того, як жінка похилого віку продає свій автомобіль і показала своє прагнення возз’єднатися з автомобілем Volkswagen.

Рекламний ролик було створено агентством DDB Voltage.

Розкажіть друзям про новину