Бабуся-зірвиголова повернулася у новому ролику Volkswagen
23 Гру 2022, 16:31

Бабуся-зірвиголова повернулася у новому ролику Volkswagen

Автовиробник Volkswagen повернув культову нідерландську бабусю-зірвиголову в епоху електромобілів.

Volkswagen відродив свій культовий рекламний ролик 2010 року, в якому розповідається історія сміливця, який продавав свій Golf.

Компанія «Buying a Volkswagen from an Old Lady» на сьогоднішній день є найпопулярнішою серед автовиробників. В оригінальній рекламі зображена сором’язлива жінка похилого віку, яка йде продавати свій Golf, якість якого потім перевіряється потенційними покупцями, коли вони оглядають автомобіль, і глядачі бачать спогади про літню жінку, яка керує своїм Golf, як гоночним автомобілем.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В останньому випуску «Bring Back the Energy» історія продовжується після того, як жінка похилого віку продає свій автомобіль і показала своє прагнення возз’єднатися з автомобілем Volkswagen.

Рекламний ролик було створено агентством DDB Voltage.

Розкажіть друзям про новину