AXE трансформує досвід, який люди отримують на сайтах знайомств, пропонуючи жінкам Торонто підбирати собі пару за запахом.
У Національний день ароматів AXE Canada перевертає уявлення про сучасні знайомства, ставлячи на перше місце аромат. У той час, коли застосунки для знайомств уже давно набили оскому, AXE пропонує свіжу альтернативу — ароматизовані постери за участю чотирьох реальних місцевих хлопців покоління Z.
Ці хлопці поділилися своїми труднощами у пошуках ідеальної пари і будуть представлені з ароматами з колекції AXE Fine Fragrance. Жінки Торонто, зацікавлені в побаченні, можуть понюхати одного з чотирьох хлопців на постері, відсканувати QR-код і отримати шанс на побачення в реальному житті. Ніяких свайпів не потрібно. Отримавши свої збіги, хлопці запросять на побачення жінку, натхненну їхнім ароматом.

Дослідження, проведене на замовлення AXE, показало, що 89% представників покоління Z згодні з тим, що застосунки для знайомств не дають повного уявлення про людину. Воно також підкреслило, що понад 50% канадійців покоління Z кажуть, що знання того, як пахне людина, вплинуло б на їхнє рішення зареєструватися у додатку, що свідчить про необхідність більш мультисенсорного підходу до приваблення. Для представників покоління Z запах має вирішальне значення на першому побаченні, і для багатьох з них він вплинув би на вибір партнера, якби вони знали профілі запахів ще на більш ранній стадії знайомства.
«AXE завжди надавав чоловікам впевненості, і наше останнє дослідження показало, який сильний вплив має аромат на впевненість покоління Z, — говорить Одже Ахіоджемі, старший менеджер з маркетингу в Unilever. — Оскільки аромат відіграє важливу роль у привабленні, ми створили цю кампанію, щоб дати представникам покоління Z новий погляд на побачення. Такий, де хімія починається з понюху, а не з дотику».