AXE запропонував самотнім канадійцям понюхати постери, щоб знайти собі пару
24 Бер 2025, 13:26

AXE запропонував самотнім канадійцям понюхати постери, щоб знайти собі пару

AXE трансформує досвід, який люди отримують на сайтах знайомств, пропонуючи жінкам Торонто підбирати собі пару за запахом.

У Національний день ароматів AXE Canada перевертає уявлення про сучасні знайомства, ставлячи на перше місце аромат. У той час, коли застосунки для знайомств уже давно набили оскому, AXE пропонує свіжу альтернативу ароматизовані постери за участю чотирьох реальних місцевих хлопців покоління Z.

Ці хлопці поділилися своїми труднощами у пошуках ідеальної пари і будуть представлені з ароматами з колекції AXE Fine Fragrance. Жінки Торонто, зацікавлені в побаченні, можуть понюхати одного з чотирьох хлопців на постері, відсканувати QR-код і отримати шанс на побачення в реальному житті. Ніяких свайпів не потрібно. Отримавши свої збіги, хлопці запросять на побачення жінку, натхненну їхнім ароматом.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Дослідження, проведене на замовлення AXE, показало, що 89% представників покоління Z згодні з тим, що застосунки для знайомств не дають повного уявлення про людину. Воно також підкреслило, що понад 50% канадійців покоління Z кажуть, що знання того, як пахне людина, вплинуло б на їхнє рішення зареєструватися у додатку, що свідчить про необхідність більш мультисенсорного підходу до приваблення. Для представників покоління Z запах має вирішальне значення на першому побаченні, і для багатьох з них він вплинув би на вибір партнера, якби вони знали профілі запахів ще на більш ранній стадії знайомства.

«AXE завжди надавав чоловікам впевненості, і наше останнє дослідження показало, який сильний вплив має аромат на впевненість покоління Z, говорить Одже Ахіоджемі, старший менеджер з маркетингу в Unilever. Оскільки аромат відіграє важливу роль у привабленні, ми створили цю кампанію, щоб дати представникам покоління Z новий погляд на побачення. Такий, де хімія починається з понюху, а не з дотику».

Розкажіть друзям про новину