Ніщо так не асоціюється з Великоднем, як запах свіжої випічки. Щоб привернути увагу до неповторної великодньої класики, новозеландська мережа супермаркетів New World та агенція DDB Aotearoa створили всепоглинаючий сенсорний досвід, який змушує любителів гарячих «хрестових булочок» поспішати до магазинів.
Першим етапом цієї кампанії стало розміщення постерів з ароматом кориці на автобусних зупинках Окленда, Веллінгтона та Крайстчерча, щоб поширювати смачний, виразний аромат випічки.
Сара Остін, менеджерка з роздрібного маркетингу компанії New World, сказала: «Немає нічого кращого за пряну булочку прямо з печі з гарною порцією розтопленого вершкового масла, щоб потішити свої почуття. Ми знаємо, що ця кампанія змусить наших клієнтів пускати слину на Великдень».
Кортні Доу, креативна директорка DDB Aotearoa, зазначила: «Це цікавий спосіб доставити покупців до їхньої кухні під час поїздки на роботу за допомогою цього культового великоднього запаху».
Також DDB Aotearoa та New World анонсували, що 1 квітня випустять пряну булочку-сюрприз, яка змінить смак класичного рецепту.