Новозеландська мережа супермаркетів запустила автобусні зупинки з ароматом кориці
01 Кві 2025, 13:03

Новозеландська мережа супермаркетів запустила автобусні зупинки з ароматом кориці

Ніщо так не асоціюється з Великоднем, як запах свіжої випічки. Щоб привернути увагу до неповторної великодньої класики, новозеландська мережа супермаркетів New World та агенція DDB Aotearoa створили всепоглинаючий сенсорний досвід, який змушує любителів гарячих «хрестових булочок» поспішати до магазинів.

Першим етапом цієї кампанії стало розміщення постерів з ароматом кориці на автобусних зупинках Окленда, Веллінгтона та Крайстчерча, щоб поширювати смачний, виразний аромат випічки.

Сара Остін, менеджерка з роздрібного маркетингу компанії New World, сказала: «Немає нічого кращого за пряну булочку прямо з печі з гарною порцією розтопленого вершкового масла, щоб потішити свої почуття. Ми знаємо, що ця кампанія змусить наших клієнтів пускати слину на Великдень».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кортні Доу, креативна директорка DDB Aotearoa, зазначила: «Це цікавий спосіб доставити покупців до їхньої кухні під час поїздки на роботу за допомогою цього культового великоднього запаху».

Також DDB Aotearoa та New World анонсували, що 1 квітня випустять пряну булочку-сюрприз, яка змінить смак класичного рецепту.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео