Логотип Apple — один із найвідоміших дизайнів у сфері технологій завдяки своїй зразковій елегантності та простоті.
Для запуску майбутнього магазину Apple в торговому центрі American Dream в Нью-Джерсі був представлений новий дизайн, що показує новий погляд на лого 1977 року. Новий погляд на логотип компанії пропонує як вибух з минулого, так і свіжий сучасний вигляд в одному.
Apple готується до запуску свого магазину Apple у другому за величиною торговому центрі США вже 3 грудня. Очікується, що сам магазин матиме планування, аналогічне останнім роздрібним магазинам Apple. Тож, мабуть, найцікавіше у запуску — це вибір логотипу.
У той час як дизайн викличе невелику ностальгію у давніх шанувальників Apple, він також виглядає абсолютно свіжим і сучасним, з кольорами веселки.
Чи є час появи нового логотипу Apple навмисним. Особливо тоді, коли Ілон Маск звинуватив бренд у ненависті до свободи слова у Америці, оскільки Apple припинив щомісячну рекламу у Twitter.
Apple has mostly stopped advertising on Twitter. Do they hate free speech in America?
— Elon Musk (@elonmusk) November 28, 2022