Агенція української медіакомпанії отримала нагороди Promax Awards
08 Гру 2023, 17:20

Агенція української медіакомпанії отримала нагороди Promax Awards

Міжнародна креативна агенція Starlight Creative, створена медіакомпанією в час повномасштабної війни, отримала 5 золотих та одну срібну відзнаку найпрестижнішої в світі премії в сфері маркетингу та промо. 

8 грудня у Нью-Йорку нагородили переможців Promax Awards: Global Excellence 2023. Українська компанія Starlight Media завоювала 6 нагород — 5 золотих та 1 срібло.

Міжнародним експертним журі були відзначені маркетинг та промо продукти створені Starlight Creative для:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • документального фільму, присвяченого головним фотографіям часу повномасштабної війни від Starlight Doc;
  • кампанії зі збереження енергетичної стійкості країни;
  • підтримки бойового духу українців;
  • брендингу та дизайну Євробачення 2023 в Ліверпулі. 
Сила українського креативу та історій немає кордонів. Наша команда об’єднана прагненням доводити це знову і знову, для того щоб Україна звучала на кожній світовій сцені, щоб в кожній творчій можливості ми показували силу нашої країни та її потенціалу. Ми сповнені вдячності — команді Starlight Media, нашим іноземним партнерем у створенні цих проектів та експертному жюрі Promax Global. Ми всі зараз чекаємо і на інші важливі новини з США, тож сподіваємось, що наші креативні перемоги, стануть першими в серії наступних — з підтримки нашої держави та війська.
Олена Мартинова
маркетинг-директорка Starlight Media та очільниця Starlight Creative

Золоті нагороди компанія отримала в категоріях:

  • Total print package: brand or program (брендинг «Євробачення-2023», Design Bridge and Partners, EBU, BBC Productions &Starlight Creative)
  • Key art: logo design (брендинг «Євробачення-2023», Design Bridge and Partners, EBU, BBC Productions &Starlight Creative)
  • Documentary trailer (Pictures from war, Starlight creative)
  • Documentary: promo (Pictures from war, Starlight creative)
  • Social good promo or campaign — current world events («Save the energy», Starlight creative)

Срібло компанія завоювала у категорії External marketing presentation or sizzle за проект «Гімн».

Розкажіть друзям про новину