Adidas одягнув рекламу на бігунів
25 Жов 2022, 15:26

Adidas одягнув рекламу на бігунів

В останньої кампанії Adidas у прямому сенсі є ноги. Спортивний гігант продовжив експерименти із зовнішньою рекламою за допомогою серії постерів.

Щоб просувати свої спеціально розроблені захищені від поту, ергономічні, бездротові навушники Fwd-02 Sport для бігунів, були розроблені Zound Industries, а агентство M&C Saatchi Stockholm перетворило спортсменів зі Стокгольмського бігового клубу на динамічну рекламу.

Агентство розробило серію легких білбордів, а потім їх одягла ретельно підібрана команда професійних бігунів, які пройшлися найпопулярнішими біговими маршрутами в шведській столиці. На кожному постері був QR-код на звороті, який пропонував іншим бігунам 50% знижку на навушники.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Щоб отримати знижку, люди мали не відставати від спортсменів, щоб підібратися досить близько і відсканувати код.

За даними Grand View Research, світовий ринок навушників у 2021 році оцінюється в 36,9 млрд доларів і щорічно зростає на 20,3%, що обумовлено перевагою кришталево чистого звуку в дорозі та розвитком мобільних технологій. Ринок також переповнений гравцями від Sony, Apple, Beats by Dr. Dre, Bose та Samsung, серед тих, хто бореться за покупця.

«Ми хотіли знайти ідею, яка б прижилася і привернула увагу людей», — сказав провідний копірайтер кампанії Крістофер Даймлінг. «Це також мало бути суперцільовим».

Adidas вперше оголосила про співпрацю з компанією Zound Industries, яка виробляє музичне обладнання, у 2019 році. Відповідно до угоди Zound розробляє, виробляє, продає аудіотовари під значком Adidas. З тих пір гігант спортивного одягу випустив набір продуктів, щоб просунутися далі в галузі аудіо та стилю життя.

у соціальних мережах кампанія вже показала хороші результати, забезпечивши «прекрасні цифри» з погляду взаємодії та збільшення кількості кліків на сайт Adidas. Вона зазначила, що бренд вже спостерігав сплеск продажів, чому сприяли попередні кампанії.

Розкажіть друзям про новину