В останньої кампанії Adidas у прямому сенсі є ноги. Спортивний гігант продовжив експерименти із зовнішньою рекламою за допомогою серії постерів.
Щоб просувати свої спеціально розроблені захищені від поту, ергономічні, бездротові навушники Fwd-02 Sport для бігунів, були розроблені Zound Industries, а агентство M&C Saatchi Stockholm перетворило спортсменів зі Стокгольмського бігового клубу на динамічну рекламу.
Агентство розробило серію легких білбордів, а потім їх одягла ретельно підібрана команда професійних бігунів, які пройшлися найпопулярнішими біговими маршрутами в шведській столиці. На кожному постері був QR-код на звороті, який пропонував іншим бігунам 50% знижку на навушники.
Щоб отримати знижку, люди мали не відставати від спортсменів, щоб підібратися досить близько і відсканувати код.
За даними Grand View Research, світовий ринок навушників у 2021 році оцінюється в 36,9 млрд доларів і щорічно зростає на 20,3%, що обумовлено перевагою кришталево чистого звуку в дорозі та розвитком мобільних технологій. Ринок також переповнений гравцями від Sony, Apple, Beats by Dr. Dre, Bose та Samsung, серед тих, хто бореться за покупця.
«Ми хотіли знайти ідею, яка б прижилася і привернула увагу людей», — сказав провідний копірайтер кампанії Крістофер Даймлінг. «Це також мало бути суперцільовим».
Adidas вперше оголосила про співпрацю з компанією Zound Industries, яка виробляє музичне обладнання, у 2019 році. Відповідно до угоди Zound розробляє, виробляє, продає аудіотовари під значком Adidas. З тих пір гігант спортивного одягу випустив набір продуктів, щоб просунутися далі в галузі аудіо та стилю життя.
у соціальних мережах кампанія вже показала хороші результати, забезпечивши «прекрасні цифри» з погляду взаємодії та збільшення кількості кліків на сайт Adidas. Вона зазначила, що бренд вже спостерігав сплеск продажів, чому сприяли попередні кампанії.