ROZETKA долучилася до комунікаційної платформи BRAVEUKRAINE
21 Кві 2022, 15:53

ROZETKA долучилася до комунікаційної платформи BRAVEUKRAINE

ROZETKA долучилася до комунікаційної платформи #BRAVEUKRAINE. Кампанія розроблена креативним агентством Banda Agency разом з Офісом Президента України, Міністерством культури та інформаційної політики України та Міністерством цифрової трансформації України.

В межах проєкту ROZETKA розповідатиме про своїх співробітників: кур’єрів, логістів, водіїв, продавців та інших працівників компанії, які продовжують працювати під час війни. Назву бренду на своєму сайті замінили на слово СМІЛИВІСТЬ.

«Найбільша сміливість — захищати Україну на передовій. Але ще сміливість — це продовжувати робити свою справу під час війни. Оформлювати замовлення під обстрілами та вибухами. Доставляти їх, долаючи небезпечні кілометри та блокпости в зоні бойових дій. Ночувати на складах і перевіряти магазини після бомбардувань».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину