ROZETKA долучилася до комунікаційної платформи BRAVEUKRAINE
21 Кві 2022, 15:53

ROZETKA долучилася до комунікаційної платформи BRAVEUKRAINE

ROZETKA долучилася до комунікаційної платформи #BRAVEUKRAINE. Кампанія розроблена креативним агентством Banda Agency разом з Офісом Президента України, Міністерством культури та інформаційної політики України та Міністерством цифрової трансформації України.

В межах проєкту ROZETKA розповідатиме про своїх співробітників: кур’єрів, логістів, водіїв, продавців та інших працівників компанії, які продовжують працювати під час війни. Назву бренду на своєму сайті замінили на слово СМІЛИВІСТЬ.

«Найбільша сміливість — захищати Україну на передовій. Але ще сміливість — це продовжувати робити свою справу під час війни. Оформлювати замовлення під обстрілами та вибухами. Доставляти їх, долаючи небезпечні кілометри та блокпости в зоні бойових дій. Ночувати на складах і перевіряти магазини після бомбардувань».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео