Новий канал став лідером жовтня по аудиторії 14-49 (міста 50+)
03 Ноя 2008, 15:17

Новий канал став лідером жовтня по аудиторії 14-49 (міста 50+)

В жовтні Новому каналу вдалось обійти Інтер і піднятись на першу позицію в рейтингах по вказаній цільовій аудиторії.

 

На успіх каналу не вплинуло навіть свідоме послаблення, з огляду на кризу в галузі виробництва, праймових позицій — заміна однієї серії «Моєї прекрасної няні» на сітком «Татусеві дочки». Частка аудиторії Нового в жовтні склала 13,72%, рейтинг 1,65%

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео