Новий канал став лідером жовтня по аудиторії 14-49 (міста 50+)
03 Ноя 2008, 15:17

Новий канал став лідером жовтня по аудиторії 14-49 (міста 50+)

В жовтні Новому каналу вдалось обійти Інтер і піднятись на першу позицію в рейтингах по вказаній цільовій аудиторії.

 

На успіх каналу не вплинуло навіть свідоме послаблення, з огляду на кризу в галузі виробництва, праймових позицій — заміна однієї серії «Моєї прекрасної няні» на сітком «Татусеві дочки». Частка аудиторії Нового в жовтні склала 13,72%, рейтинг 1,65%

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость