Для того щоб працювати в ІТ, не обов’язково вміти створювати код. В цій галузі достатньо професій та напрямків, де ви можете реалізуватись. ІТ-копірайтер — спеціаліст, який наповнює сайт компанії контентом, веде блог, створює лозунги для програм, розробляє рекламні макети.
Якщо звичайний копірайтер пише статті для різних ресурсів для ефективного SEO просування, то робота ІТ має трошки інший напрям. Зазвичай, в обов’язки входить маркетинг та реклама компанії чи продукції. Також, спеціаліст може займатись створенням тексту для розсилок, написанням скриптів для відео, брати інтерв’ю у клієнтів.
Які знання потрібні, щоб стати ІТ копірайтером
Помилково думати, що копірайтером може стати лише випускник лінгвістичного факультету. Важливо не тільки вміти писати, але й постійно покращувати свої навички, розвивати у сфері маркетингу та реклами.
Для того, щоб почати працювати в ІТ сфері треба такі знання:
- високий рівень англійської мови;
- граматики, стилістики, орфографії;
- маркетингу;
- базові знання про технології;
ІТ копірайтер повинен розуміти контекст мови, вміти підлаштовуватись під аудиторію. Базові знання англійської — це добре Проте, треба вміти володіти цим інструментом, вивчати професійні терміни та живу мову.
Працювати в ІТ без розуміння технологій не вийде. Копірайтер повинен багато спілкуватись з розробниками, щоб знати як саме працює програма. Це допоможе створити зрозумілий текст та донести до аудиторії цінність пропозиції.
Не варто забувати про тісний зв’язок ІТ копірайтингу та маркетингу. Знаття стратегій та правил просування необхідно для створення ефективного контенту, якій приверне увагу користувачів.
ІТ копірайтер створює лозунги, заклики до дії, мотивує читачів звернути увагу на проєкт. Без креативності нереально згенерувати заклик, який дійсно працює. Тому важливо працювати над креативністю, та вмінням генерувати цікаві ідеї.
Окрім цього важливу роль грає вміння послідовно висловлювати думки та просто говорити про складні речі. Люди не люблять пробиратись крізь текст, у якому багато термінології та визначень. Задача копірайтера полягає в тому щоб легко розказати навіть про складні процеси, і при цьому не втратить увагу та інтерес споживачів.
Що робить ІТ копірайтер
Спеціаліст пише тексти для сайту компанії, веде блог. Також ІТ копірайтер займається контентом для лідогенерації. Це:
- лендінги;
- тексти для поштових розсилок;
- рекламні тексти.
В обов’язки копірайтера входить оформлення кейсів компанії та відгуків клієнтів. Спеціаліст працює у тісному зв’язку з відділом продажу, створює презентації та розсилки.
Найскладніше в роботі ІТ копірайтера: правильно сформулювати думку та донести її до компанії. Також слід докладати зусиль, щоб зібрати всі ідеї до купи та презентувати їх клієнтам і не втратити при цьому початкову ціль тексту.
Що треба, щоб стати хорошим ІТ копірайтером
Щоб стати хорошим ІТ копірайтером мало вмісти гарно писати та розуміти технологію. Не менш вадливо постійно розвиватись та вдосконалювати свої знання. Підвищення професіоналізму допоможе підтримувати високий рівень експертності та привертати увагу клієнтів.
Щоб текст буд не тільки корисним, а й цікавим, треба добре розуміти цільову аудиторію. Це суттєво підвищить рівень довіри до компанії. Можна використовувати слова та вирази, які є в лексиконі користувачів. Це допоможе побудувати дружні стосунки, та виділити компанію серед інших. Розуміння болю та потреб потенційних клієнтів — те, що допоможе створити цінний текст, який обовʼязково принесе очікуваний результат замовнику.