Редакційний хіт. Що читали найбільше на MMR цього тижня
26 Лип 2025, 11:00

Редакційний хіт. Що читали найбільше на MMR цього тижня

15 найпопулярніших статей тижня про маркетинг, комунікації та креатив

Редакція MMR щотижня збирає для вас найпопулярніше — усе, що зачепило, здивувало й викликало обговорення. Новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Tesla відкрив свій перший ресторан

Бренд електрокарів Tesla відкрив свій перший флагманський ресторан у Голлівуді.

Forbes Ukraine оприлюднив список NEXT 250: які креативні агенції увійшли до рейтингу

Forbes Ukraine представив третій список найперспективніших малих та середніх компаній NEXT 250.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Тромбон, яблучна серцевина та інше: якими будуть нові емодзі для iOS

На честь Всесвітнього дня емодзі консорціум Unicode цього тижня підтвердив нові символи емодзі, які будуть додані до Unicode 17 восени.

Креативи тижня:

COMFY, Дія, Укрпошта подякували тим, на кому тримається світло

На честь 20-річчя ДТЕК відомі українські бренди креативно привітали компанію з ювілеєм.

Liquid Death влаштував кривавий перформанс із сендвічами та бензопилою

Американська мережа магазинів мінімаркетів та заправок Sheetz цього тижня оголосила про досить дивний партнерський захід з брендом консервованої води Liquid Death.

Козловський та Rikky Hype презентували футболки з «Пінаколадою»

Віталій Козловський продовжує опинятися в центрі уваги брендів. Цього разу співак заколабився із брендом українського одягу Rikky Hype.

Час зробити паузу: Johnnie Walker «зупинив» свого Крокуючого чоловіка

У червні, місяці психічного здоров’я чоловіків, маскот Johnnie Walker вирішив зупинитися.

Ощадбанк та TSVITE TEREN перетворили банк на галерею

Преміум-центр банку в Києві перетворився на артпростір для інсталяції «Ощадбанк x TSVITE TEREN».

Річ із «Венздей» став амбасадором Cheetos

Cheetos має нового речника — точніше, це скоріше речник-рука. Це Річ, пустотлива відрубана рука, яка є частиною сім’ї Аддамсів і серіалу «Венздей».

Клавіша F4 стала квитком на фільм «Фантастична четвірка»

У Парижі фанатів Marvel запросили прийти на допрем’єрний захід зі своєю клавішею F4.

Робо-собака стала кур’єром Domino’s для захисту піци

Бренд піци вивів свою доставку на пляж на новий рівень за допомогою кампанії «Domidog» — робота-собаки, призначеного для захисту піци від жадібних чайок.

Добірка тижня:

«Don’t push the horses»: фраза Усика стала мемом у соцмережах

Фраза Усика «Don’t push the horses» після перемоги 19 липня стала новим мемом. MMR зібрав креативи брендів і реакції соцмереж.

Експертні матеріали тижня:

Тренди комунікацій 2025: що важливо знати брендам

Аліса Грибоєдова, проєктна менеджерка Leo Burnett Ukraine, розповіла, які теми стали основою комунікацій брендів.

Барселонські принципи 4.0: як змінилися підходи до вимірювання ефективності комунікацій

Оксана Маличкович розповіла, як оновлені Барселонські принципи вплинули на підходи до оцінки ефективності комунікацій.

«Говорити з легендами — і бути собою»: українська дизайнерка про навчання в The LIONS School при Cannes Lions 

Редакція MMR продовжує серію матеріалів про українців на Cannes Lions 2025. Цього разу — історія дизайнерки Лізи Попової з команди Branded Content unit агенції banda, яка стала частиною освітньої програми The LIONS School.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео