Як звучить креатив сьогодні: що буде на Ukrainian Creative Stories 2025
26 Тра 2025, 17:13

Як звучить креатив сьогодні: що буде на Ukrainian Creative Stories 2025

29-30 травня у Києві відбудеться ключова подія рекламно-комунікаційного ринку — Ukrainian Creative Stories 2025. Це два дні, сповнені ідей, інсайтів, чесних дискусій і натхнення, яке рухає індустрію вперед.

На гостей чекає денна програма з найгарячішими темами і вечірня — із церемоніями нагородження найсміливіших і найкреативніших кампаній року.

Денна програма

Семінари, панельні дискусії, живі кейси та практичні інсайти — понад 30 спікерів, які «горять» своєю справою, зберуться, аби говорити про найважливіше. Серед спікерів — як представники провідних агентств, так і рекламодавці з реальним досвідом трансформацій.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
День 1 / 29 травня: «Креатив, design & branding: виклики сьогодення» 

Перший день — це глибоке занурення у творчість та креатив. Спікери говоритимуть про брендинг, візуальну ідентичність, дизайн і сенси, які стоять за кольорами та формами. Обговорять ілюстрацію як стратегічний інструмент, що формує візуальну айдентику, створює емоційний зв’язок та допомагає бренду бути культурно релевантним. 

Блок від Клубу ADC*UA збере топових креативних директорів, які говоритимуть про:

  • як працюють креативні пари;
  • креативну звітність як основу довіри між агентством і клієнтом;
  • глибоке сторітелінг-мислення замість швидкого контенту;
  • креатив у державних комунікаціях;
  • як говорити з іноземною аудиторією про Україну — на прикладі українського павільйону Expo 2025. 

Завершиться день панельною дискусією «AI в креативних агенціях» — відверта розмова про те, як штучний інтелект змінює творчий процес вже сьогодні.

Спікери 29 травня:

  • Максим Лесняк, засновник агенції Dozen;
  • Олесь Кучеренко, співзасновник та креативний директор студії Bambuk;
  • Артем Кулік, співзасновник агентства Reynolds and Reyner;
  • Юлія Курова, СЕО та засновниця Kyifornia;
  • Оля Михалець, Chief Creative Officer, креативна продюсерка Postmen;
  • Андрій Франчук, креативний директор Brain Tank;
  • Артем Гусєв, креативний директор Gusev Art Lab;
  • Анатолій Давидов, креативний директор Leo Burnett Ukraine;
  • Ігор Фінашкін, засновник, креативний директор IAMIDEA;
  • Андрій Міщенко, засновник Київського Креативного Товариства;
  • Дмитро Лютий, креативний директор Bickerstaff.420;
  • Артем Беседа, член ADC*UA, креативний директор і засновник Rocketmen agency, автор подкасту «100 брендів» та «Бесіда про бренди». 
День 2 / 30 травня: «Трансформації маркетингових комунікацій» 

Другий день — це про зміни, які вже відбуваються у світі брендів, медіа та технологій. Як інфлюенсери повертають довіру до брендів та чому performance-oriented influencer marketing — це вже норма, а не виняток. Спікери покажуть, як трансформується сучасне телебачення і яка роль контенту в нових умовах. 

У блоці AI & креатив говоритимуть про AI у комунікаціях і креативі, як ШІ допомагає оцінювати ефективність ідеї, як будувати AI-орієнтовану культуру в команді та що це все означає для нашої галузі.

Своїм досвідом також поділяться клієнти, які розкажуть про трансформації своїх комунікаційних стратегій. Реальні історії, реальні виклики.

Вперше в програмі окремий блок, присвячений військовій рекламі як новому явищу в українських комунікаціях. В межах панельної дискусії «Етика військової реклами: баланс між мораллю та ефективністю» будуть обговорені складні та важливі питання про етичні аспекти у військовій рекламі: як це закликати людей на війну, що відчувають при розробці креативники, як не перейти межу, що робити з відповідальністю та багато іншого. 

Спікери 30 травня:

  • Анна Зайцева, Head of Clients Services, VIVID;
  • Олександра Клейно, Strategic Development Director, агенції Media Maker;
  • Віктор Іванченко, Head of Strategy and R&D, рекламний холдинг MEGAPOLIS+;
  • Олександра Байдікова, директорка креативної агенції холдингу MEGAPOLIS+;
  • Степан Бархоленко, Crearive Director, BetterSvit;
  • Євген Скиба, CEO, StreamAdvisor;
  • Яна Ляхович, Chief Communication Officer, 1+1 media;
  • Поліна Толмачова, маркетинг-директорка ICTV-ICTV2;
  • Володимир Чернер, СЕО New Strategies Group та mAibutne agency;
  • Олексій Шалдекно, Ph.D., CEO/Co-founder Wantent;
  • Богдан Мусієць, Associate Creative Director, McCann Kyiv;
  • Наталія Морозова, CEO Havas Village Ukraine;
  • Ліза Якнюнас, Chief AI Officer, Havas Village Ukraine;
  • Наталія Коршун, директорка з маркетингу напрямку гігієна в Україні та країнах Cходу, корпорація Біосфера;
  • Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній NOVA (Нова пошта);
  • Дмитро Федоренко, засновник і керівник агенції SEVENTEAM, голова комітету сталого розвитку і соціокультурного партнерства ВРК;
  • Сергій Костя, регіональний маркетинг менеджер CEE, Asia, Bolt;
  • Сергій Артеменко, креативний директор ROCKETS. GROWTH R&D;
  • Валерій Варениця, комерційний директор 1+1 media. 

Модераторами семінарської програми будуть Володимир Шинкаренко, Development Programs Lead, OMD Optimum Media та Ірина Муштіна, засновниця CF.Digital, голова правління Digital Developers Committee, членкиня Наглядової ради ВРК. 

Вечірня програма

Завершенням події стануть церемонії нагородження, де будуть відзначені найкреативніші кампанії року. 

29 травня 
  • Церемонії нагородження національних фестивалів ADC*UA Awards та Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
  • Ведучі: Роман Міщеряков, Новий канал, український актор, комік і телеведучий та Надія Матвєєва, СТБ, телеведуча, сертифікована коучиня, психологиня.
30 травня 
  • Церемонія нагородження переможців 26-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.
  • Ведучі: Наталя Островська, ведуча ТСН і 1+1 марафон, менторка проєкту «Здійсни мрію» від 1+1 media та Володимир Рабчун, ведучий 1+1 media. 

У рамках події буде анонсовано Національний рейтинг креативності та майстерності комунікаційних агентств України 2025.

Програма та реєстрація за посиланням.  

Розкажіть друзям про новину