Глобальна нагорода у сфері креативних комунікацій PHNX Awards, яку організовує рекламний портал AdForum, оголосила своїх переможців.
Цього року PHNX Awards охопила 26 категорій, згрупованих у 6 напрямів: фільм, друк, стратегія і технологічні рішення, диджитал, дизайн, соціальні ініціативи.
Новина за темою
Досвід журі PHNX Awards 2025: що насправді важливо у конкурсних роботах
Редакція MMR зібрала для вас переможні роботи конкурсу у добірку.
Дизайн:
- Агенція Sons and Daughters отримала 11 золотих нагород за створення айдентики для бренду кави AME coffee у категорії Brand identity.

- Агенція Plan B Media отримала 3 золоті нагороди за проєкт «3% Red Ads» для Товариства Червоного Хреста Таїланду у категорії Graphic and Publication design. Це співпраця між різними відомими брендами, що мають червоні логотипи, з метою зменшення використання червоного кольору в рекламі до 3%, що символізує поточний відсоток донорів крові.
- Агенція Sons and Daughters отримала 14 золотих нагород за створення айдентики для вільнюського музею сучасного мистецтва MО у категорії Graphic and Publication design.
- Агенція VML отримала дві золоті нагороди за проєкт «Tongue Spoon» для бренду пластівців Cerelac у категорії Product and Packaging design. Креативники створили ложку, яка допомагає виявити дефіцит заліза, відображаючи колір здорового язика.

- Агенція Synthesis Agency з двома золотими нагородами за проєкт «Visible Bag» для Gross X Uzum market у категорії Product and Packaging design.
- Агенція Publicis Middle East отримала 5 золотих нагород за проєкт ColourCheck для дитячого магазину Babyshop у категорії Product and Packaging design. Набір двосторонніх олівців створені для виявлення порушень сприйняття кольору у дітей молодшого віку.

Диджитал:
- Агенція Publicis Groupe отримала три золоті нагороди за проєкт «Rerighting History» для гонконзької компанії Сathay у категорії Best Use of AI. ШІ-кампанія переповіла надихаючі історії новаторів-паралімпійців з Гонконгу напередодні Паралімпійських ігор 2024 року в Парижі.
- Агенція Joystick, FIFCO отримала дві нагороди за проєкт «Back Home» для компанії Imperial у категорії Best Use of AI. Він спрямований на реінтеграцію раковин у їхні відповідні місця існування в океані шляхом створення інструменту для визначення їхнього походження та розробки протоколу для безпечного повернення.
- Агенція MUW / Saatchi & Saatchi отримала три золоті нагороди за проєкт «The Bubbles» для телекомунікаційної компанії Deutsche Telekom у категорії Online films (reels, pre-rolls etc.). Різдвяний ролик розповідає історію дружби та толерантності.
- Агенція Dentsu Creative отримала дві золоті нагороди за проєкт «Longbusters» для телекомунікаційного бренду KPN у категорії Online films (reels, pre-rolls etc.). Це 6-годинний вогонь на YouTube, який продовжує горіти за допомогою полін, позначених кодами ваучерів.
- Агенція HOY отримала дві золоті нагороди за проєкт W1ng Cod3s для мексиканської авіакомпанії Volaris у категорії Social & influencer campaigns. Кампанія перетворила крила літаків на знижки.
- Агенція Monks отримала дві золоті нагороди за проєкт «Beer Retirement Account» для пивного бренду AB Inbev у категорії Websites, apps, banners, pop-ups etc. Власники магазинів можуть накопичувати бали з кожного проданого пива, які переводяться безпосередньо в пенсійні заощадження.
- Агенція VML отримала дві золоті нагороди за проєкт «Spoiler Break» для KitKat у категорії Websites, apps, banners, pop-ups etc. Креативники створили безкоштовне розширення Chrome, щоб допомогти користувачам орієнтуватися в Інтернеті, не боячись спойлерів до фільмів та шоу.
Фільм:
- Агенція Naive Films отримала три золоті нагороди за ролик «Matriket» для мережі супермаркетів Lidl у категорії Animation. З продуктів місцевого виробництва креативники створили мініатюрний світ, який оживили за допомогою анімації.
- Агенція Cheil Kazakhstan отримала дві золоті нагороди за ролик «Laundry Feelings» для Samsung у категорії Best use of sound & music. Креативники через метафору танцю показали, як пристрій Bespoke AI Laundry Combo може і прати, і сушити.
- Агенція Grayskull отримала дві нагороди за ролик «Call of the Kinds» для 6 KINGS у категорії Best use of sound & music та дві у Post-production & VFX. Фільм демонструє шестеро найкращих тенісистів світу, переосмислюючи їхні подорожі як епічні перетворення на супергероїв та грецьких богів.
- Агенція Wolf BKK отримала одну золоту нагороду за ролик «Uncle KFC’s Rice Bowls» для KFC у категорії Creative idea. Реклама, що просуває нову лінійку рисових боулів, пропонує сюрреалістичний погляд на вічну дилему вибору страви на вечерю.
- Агенція Publicis Middle East отримала одну золоту нагороду за ролик «Strangers» для лікарні King Faisal Specialist Hospital & Research Centre у категорії Creative idea. Фільм розповідає історію розрізнених незнайомців з усього світу, які живуть своїм життям, але залишаються пов’язаними чимось несподіваним.
- Агенція MUW / Saatchi & Saatchi отримала три золоті нагороди за ролик «The Bubbles» для телекомунікаційної компанії Deutsche Telekom у категорії Direction & cinematography, а також три у категорії Post-production & VFX.
- Агенція Innvented отримала три золоті нагороди за ролик «Stories That Could Not Be» для організації Madres y Familiares de Detenidos Desaparecidos Uruguay у категорії Direction & cinematography.
Соціальні ініціативи:
- Агенція VML отримала дві золоті нагороди за проєкт «Tongue Spoon» для бренду пластівців Cerelac у категорії Health.
- Агенція Ketchum London отримала три золоті нагороди за проєкт «Liming With Gran» для Cambridge University & Genomics England у категорії Health. Кампанія надихає на розмову між представниками різних поколінь карибських родин першого та другого поколінь, що супроводжується запеклою грою в доміно.
- Агенція POL Oslo отримала одну золоту нагороду за проєкт «Change the Course» для міжнародної мережі незалежних фірм KPMG у категорії Environmental.
- Агенція Innvented отримала три золоті нагороди за ролик «Stories That Could Not Be» для організації Madres y Familiares de Detenidos Desaparecidos Uruguay у категорії Social.
Друк:
- Агенція Garabato MullenLowe отримала три золоті нагороди за серію друкованої реклами для Burger King у категорії Advertising photography.
- Агенція Ogilvy UAE отримала 8 золотих нагород за рекламну кампанію «LIKEA» для IKEA у категорії Press. Кампанія дотепно інтегрує широкий асортимент товарів ІКЕА у відомі ідіоми та фрази, заохочуючи споживачів переосмислити, як ритейлер вписується в їхні домівки, в ігровій та зрозумілій формі.
- Агенція Publicis.Hong Kong отримала 8 золотих нагород за проєкт «Here’s to the Year of the Snake — HK Beer» для пивного бренду Hong Kong Beer Co у категорії Print craft. Серія реклами перетворила пиво на змію з бульбашок як символ багатства та удачі.
Стратегія та технологічні рішення:
- Агенція Mercado McCann отримала три золоті нагороди за проєкт «Hotel La Argentina» для телеканалу TyC Sports у категорії Branded content and activation.
- Агенція Critical Mass отримала одну золоту нагороду за проєкт «Sleep with Rain» для телекомунікаційної компанії AT&T Business у категорії Copywriting & storytelling.
- Агенція MUW / Saatchi & Saatchi отримала три золоті нагороди за ролик «The Bubbles» для телекомунікаційної компанії Deutsche Telekom у категорії Copywriting & storytelling.
- Агенція Archer Troy отримала одну золоту нагороду за проєкт «Address The Invisible, Powered by Google» для Google у категорії Creative technology.
- Агенція DEPT® отримала одну золоту нагороду за проєкт Signs for NVIDIA для NVIDIA та American Society for Deaf Children у категорії Creative technology.
- Агенція Monks отримала дві золоті нагороди за проєкт «Beer Retirement Account» для пивного бренду AB Inbev у категорії Direct marketing.
- Агенція Change, an FCB alliance отримала дві золоті нагороди за проєкт «Rock Seeds» для TBS у категорії Integrated.
- Агенція Havas Lisbon отримала дві золоті нагороди за проєкт «Look for Freedom» для Amnesty International у категорії Public Relations.
- Агенція Inbrax отримала дві золоті нагороди за проєкт «Prevention Unboxer» для Fundación ChileSinCáncer у категорії Public Relations.