Реклама в іграх: можливості та виклики роботи з Roblox як рекламним інструментом
13 Лют 2025, 12:04

Реклама в іграх: можливості та виклики роботи з Roblox як рекламним інструментом

Реклама в іграх — це майбутнє, яке вже настало! UM зробив прорив у цифрових комунікаціях, запустивши першу в Україні рекламну кампанію у Roblox — платформі з понад 70 мільйонами щоденних активних користувачів.

У цій статті ділимось досвідом та інсайтами про можливості та виклики роботи з Roblox як рекламним інструментом.

Що таке Roblox

Roblox — це онлайн-платформа для створення ігор і соціального спілкування, що дозволяє користувачам створювати свої світи, взаємодіяти з іншими та проводити час у віртуальному просторі. Платформа має глобальну популярність серед дітей, підлітків і молодих дорослих.

Рекламні формати в Roblox

Рекламні можливості в Roblox знаходяться в стадії Бета тестування та постійно оновлюються. На поточний момент пропонують три напрями кампанії:

Awareness (CPM модель)

Рекламні кампанії для збільшення впізнаваності бренду. Можливий формат — статична графіка або відео до 30 секунд.

Video View (CPV модель)

Оплата за перегляди відео. Перегляд зараховується після 15-ї секунди. Актуально для брендів, які хочуть досягти високої частоти контакту. Наразі цей тип кампанії доступний для обмеженого кола рекламодавців і більше не доступний для більшості рекламодавців. На щастя, ми встигли отримати цей досвід.

Visits (CPC модель)

Реклама, що спрямовує на віртуальні проєкти всередині Roblox. Наприклад, Forever21 створив магазини у світі Shop City, де користувачі стають керівниками магазинів. В цьому типі кампаніії доступні такі формати:

  • Sponsored Experience — текстово-графічні оголшення на домашній сторінці або на сторінці рекомендацій;
  • Search Experience — текстово-графічні оголшення на сторінці результатів пошуку;
  • In-Experience Portal — графічне оголошення, що з’являється над дверима, які телепортують користувачів у ваш досвід

💡 Важливо: Варто зазначити, що вихід за рамки додатку — неможливий. Жоден тип кампанії не має функції кліку, по якому користувач може перейти на вашу посадкову сторінку за межі Roblox. Awareness та Video View кампанії не мають функцію кліка в принципі.

Унікальна аудиторія

Однією з головних переваг реклами в Roblox є доступ до аудиторії, яку важко охопити іншими каналами.

  • Хто ця аудиторія
    Рекламний кабінет дозволяє налаштовувати таргетинг на вікові сегменти: 13-17, 18-24, 25+. Хоча молодші сегменти (<13 років) недоступні через політику платформи, наше дослідження показує, що близько 50% дітей віком 5-10 років грають у Roblox.
  • Таргетинг:
    • Географія: доступна лише Україна.
    • Стать: можна обирати для всіх, окрім сегмента 13-17 років (обмеження ЄС).
    • Жанри ігор, пристрої.
  • Час і лояльність:
    Користувачі проводять багато часу на платформі, що дозволяє досягати ефективної частоти показів.

Доступність та обмеження

Переваги:

  • Доступний поріг входу: мінімальні ставки є конкурентними.
  • Унікальна аудиторія.
  • Глобальне використання долара як основної валюти.

Виклики:

  1. Мовні обмеження: українська мова не підтримується, тож креативи мають бути англійською.
  2. Робота зі звуком: відео запускаються із вимкненим звуком (користувач вмикає звук самостійно).
  3. Обмежена аналітика: рекламний кабінет не надає багатьох базових метрик.
  4. Низький VTR, зокрема для CPV-кампаній.

Чи варто вкладатися в рекламу на Roblox

Наші перші кампанії показали, що платформа ефективна для брендів, які:

  • шукають інноваційні шляхи взаємодії з аудиторією;
  • працюють із молодими сегментами 13-24 років;
  • готові адаптувати креативи до специфіки платформи.

Попри обмеження, Roblox відкриває унікальні можливості для побудови знання та контакту з віртуальним поколінням. UM продовжуватиме розвивати цей напрямок і рекомендує платформу для сміливих та інноваційних брендів!

Розкажіть друзям про новину