Молокія запустила нову рекламну кампанію для Казкового молока — продукту з 20-річною історією, створеного для молодих мам, для яких важливе збереження корисних елементів в молоці.
Перед запуском рекламної кампанії для Казкового оновили дизайн і розширили асортимент безлактозним молоком. Редизайн паковання був спрямований на створення казкової, але водночас сучасної естетики, що приваблює дітей і їхніх батьків.
У дизайні прагнули зберегти казковість персонажів, тому не обмежувалися конкретними казками. Натомість створили образи казкових звірят — лелеки, лисички, вовчика, їжачка, ведмедика та зайчика, які часто зустрічаються в українських казках.
Також Молокія Казкове молоко отримало знак «Рекомендовано педіатрами України», який комунікує, що продукт підходить для дітей.
Щоб підкреслити екологічність, на паковання винесли знаки переробки та знак FSC, який підтверджує дотримання стандартів екологічної відповідальності. У комунікації робили акцент на перевазі продукту — збережено природну користь кальцію і вітаміну D3, щоб у дітей були міцні зуби, кістки і здорове майбутнє.
«Ми зробили нову комунікацію спрямовану для матусь і дітей: Казкове молоко — для маленьких людей з великим майбутнім. «Маленькі люди» у психології трактується, як поважне ставлення до дітей», — зазначає Тетяна Коровіна, директорка з маркетингу Молокія.
Рекламна кампанія проходить у диджитал-каналах та соціальних мережах, а також заплановані інтеграції блогерів. Також Молокія разом з Megogo розробила добірки мультфільмів від Казкового молока для різних аудиторій.