Бахрейнський підрозділ ІКЕА у співпраці з агенцією Memac Ogilvy KSA запустив дотепну та цікаву кампанію в соціальних мережах під назвою «LIKEA».
Кампанія дотепно інтегрує широкий асортимент товарів ІКЕА у відомі ідіоми та фрази, заохочуючи споживачів переосмислити, як ритейлер вписується в їхні домівки, в ігровій та зрозумілій формі.
«Бачення ІКЕА полягає у створенні кращого повсякденного життя для багатьох людей. Це не просто задоволення повсякденних потреб, це реалізація та натхнення до кращого життя в кожному куточку оселі», — сказав Рамі Ріхані, в.о. директора з маркетингу IKEA Alsulaiman.
Ріхані пояснив, що кампанія в соціальних мережах має на меті надихнути покупців жити краще. «Завдяки цій кампанії ми наближаємо ІКЕА до життя людей, посилюючи роль бренду як невід’ємної частини їхніх щоденних прагнень», — додав він.
Кампанія в соціальних мережах була розроблена з метою викликати цікавість і заохотити до участі, використовуючи знайомі фрази в несподіваних формах.