IKEA використала гру слів, щоб показати свої товари як невід’ємну частину життя людей
20 Сер 2024, 16:24

IKEA використала гру слів, щоб показати свої товари як невід’ємну частину життя людей

Бахрейнський підрозділ ІКЕА у співпраці з агенцією Memac Ogilvy KSA запустив дотепну та цікаву кампанію в соціальних мережах під назвою «LIKEA».

Кампанія дотепно інтегрує широкий асортимент товарів ІКЕА у відомі ідіоми та фрази, заохочуючи споживачів переосмислити, як ритейлер вписується в їхні домівки, в ігровій та зрозумілій формі.

«Бачення ІКЕА полягає у створенні кращого повсякденного життя для багатьох людей. Це не просто задоволення повсякденних потреб, це реалізація та натхнення до кращого життя в кожному куточку оселі», — сказав Рамі Ріхані, в.о. директора з маркетингу IKEA Alsulaiman.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ріхані пояснив, що кампанія в соціальних мережах має на меті надихнути покупців жити краще. «Завдяки цій кампанії ми наближаємо ІКЕА до життя людей, посилюючи роль бренду як невід’ємної частини їхніх щоденних прагнень», — додав він.

Кампанія в соціальних мережах була розроблена з метою викликати цікавість і заохотити до участі, використовуючи знайомі фрази в несподіваних формах.

Розкажіть друзям про новину