Бренд електромобілів Citroën представив новий рекламний ролик, натхненний часами Французької революції та популярним серіалом Netflix «Бріджертони».
У ролику «The Revolution Has Begun» заможна еліта насолоджується післяобідньою вечіркою в саду, однак група викрадачів проникає в один з будинків і прямує до гаража, де припарковані автомобілі Citroën ë-C3.
Під пісню Девіда Бові «Suffragette City» розгортається епічна сцена погоні, коли група тікає з місця злочину на автомобілях, а відвідувачі вечірки мчать за ними на конях, щоб не дати машинам спричинити ще більше руйнувань.
Власники електромобілів витрачають набагато менше в довгостроковій перспективі, заощаджуючи на витратах на пальне, але купівля електромобіля коштує дорого, через що він набув репутації автомобіля, який можуть собі дозволити лише багаті.
Citroën разом з агенцією BETC Paris та кінорежисером Фредріком Бондом руйнує це уявлення, роблячи свій ë-C3 більш доступним для всіх — всього за 23 300 євро (близько 25 300 доларів) або 99 євро (близько 108 доларів) на місяць.
За допомогою цієї реклами компанія сподівається розпочати «революцію» на ринку, змінивши парадигму і зруйнувавши стигму, що електромобілі призначені лише для багатих.
«Новий ë-C3 — це революційний продукт, який вперше пропонує доступну, високоякісну електричну мобільність для всіх. Це продукт, який заслуговує на яскраву, вражаючу та візуально приголомшливу кампанію, прикрашену фантастичним саундтреком», — зазначив віцепрезидент Citroën з маркетингу та комунікацій Федеріко Гойрет.
У «найбільш кінематографічний спосіб» BETC Paris і Бонд підкреслили, що водіння електромобіля більше не обмежується елітою.