Креативна агенція Taktika оновила бренд ритейлера техніки Ябко. Мережа отримала нову бренд-стратегію та айдентику, а також переосмислила емоційну складову бізнесу.
Taktika повністю оновила бренд та переосмислила клієнтський досвід, за допомогою бренд-стратегії, айдентики та нових деталей у сервісі.
«У новій бренд-стратегії ми ніби змусили Ябко пропускати все, що створюється через питання-фільтр: “Чи робить це момент покупки класного гаджета більш особливим? Як зробити так, щоб пакет, у якому тобі віддають телефон, відображав це святкування оновлення техніки? Як зробити покупку б/у техніки такою ж емоційною, як мінісвято?” Тобто, це про переосмислення підходу клієнта до емоційної частини свого бізнесу та сервісу. А слогани, айдентика, оформлення матеріалів — це тільки інструмент», — розповідає Роман Гурбанов, креативний директор Taktika.
Найчастіше клієнти приходять до магазинів компанії за товарами, які купують як подарунки собі чи близьким. Кожна така покупка — радісна та емоційна. Тож Taktika попрацювали нам тим, щоб момент урочистості зберігався на усьому клієнтському шляху — від сайту й до пакування.
Раніше вся айдентика бренду була чорно-біла. Креативники розробили для Ябко нову унікальну колірну палітру, до якої додали блакитний, зелений, фіолетовий, кораловий, сіро-білий та чорний. Це додало компанії впізнаваності на тлі конкурентів.
Бренд мав виразний та впізнаваний логотип, тож агенція оновила його таким чином, аби не втратити відомий силует: літери стали жирніші, а їх скоси — виразніші. Також Taktika створила власний патерн тиснення, який можна використовувати на фізичних матеріалах: при друці на товарах, пакуванні, а також в диджиталі.
Через питання-фільтр також пропустили гарантію, відмовившись від класичного папірця в коробці. Taktika віднайшла власну назву та окремий бренд «Спокій», який скоро стане доступним в мережі Ябко.