Ролик з голими спортсменами продемонстрував прозорість ставок на спорт
21 Вер 2023, 11:10

Ролик з голими спортсменами продемонстрував прозорість ставок на спорт

Коли кажуть про те, як розслабитися в стресовій ситуації, пропонують просто уявити всіх інших голими. Креативне агентство One Twenty Three West співпрацювало з канадською букмекерською компанією BCLC’s PlayNow Sports, щоб використати це у новій кампанії, присвяченій подекуди туманному, непривабливому світу спортивних ставок.

«Реклама ставок на спорт — це море однакових рекламних роликів, — сказала креативна директорка One Twenty Three West Кейт Роланд. — Вони яскраві, гучні і часто не дуже зрозумілі — з ким я змагаюсь? Куди підуть мої гроші? Ми хотіли перевернути цей фактор боязкості з ніг на голову і зробити процес гри легшим. З PlayNow Sports вам не потрібно нічого приховувати. Ви можете просто зосередитися на тому, щоб насолоджуватися грою».

Ролик «Picture Them Naked» показав футбол, хокей і сокер очима потенційних гравців, які роблять спортивні ставки, роблячи все так, як радять, зображуючи всіх голими.

«Як єдиний легальна платформа ставок на спорт у Британській Колумбії, PlayNow Sports дає певний душевний спокій, якого інші букмекерські сайти просто не можуть запропонувати, — сказала Джессіка Беніаш, старша спеціалістка зі спортивного бренду та реклами, BCLC у PlayNow Sports. — Наша мета — зменшити боязкість на всіх фронтах, щоб люди могли отримати задоволення від гри. Ми не тільки є домом для безпечних і надійних ставок на спорт у Британській Колумбії, але й хочемо полегшити вивчення всього жаргону та способів робити ставки».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео