Дженніфер Еністон показала фізичну підготовку у рекламі фітнес-бренду
23 Сер 2023, 11:22

Дженніфер Еністон показала фізичну підготовку у рекламі фітнес-бренду

Pvolve, бренд функціонального фітнесу, запустив свою першу глобальну рекламну кампанію за участі акторки Дженніфер Еністон під назвою «A Strength that Sets You Free».

У рекламі всесвітньо відома акторка та продюсерка використовує різноманітне обладнання Pvolve, демонструючи переваги так званого метод Pvolve.

За словами бренду, метод Pvolve поєднує в собі функціональні рухи з низьким рівнем навантаження, такі як стояння і ходьба, з обладнанням на основі опору, щоб покращити загальну силу, координацію, мобільність і вирівнювання постави. У рекламі Еністон ділиться, як цей метод допомагає їй почуватися сильнішою, ніж будь-коли раніше, втілюючи слоган бренду: «Сила, яка робить вас вільними».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Над кампанією працювало креативне агентство 72andSunny. Рекламний ролик був знятий у Лос-Анджелесі.

«Ми довго чекали на запуск нашої глобальної кампанії і неймовірно пишаємося тим, що сьогодні можемо поділитися нею зі споживачами по всьому світу, — сказала Рейчел Кацман, засновниця Pvolve. — Ця кампанія імітує силу, яку люди отримують, коли займаються за трансформаційним методом Pvolve — силу, яка є всеосяжною, всеохоплюючою, витривалою та вільною, і яка будує зв’язок між розумом і тілом з функціональними, ментальними та емоційними перевагами незалежно від вашого рівня фізичної підготовки або віку».

Кампанія Pvolve стартувала на національному кабельному телебаченні та стримінгових платформах, таких як Hulu та Peacock.

Розкажіть друзям про новину