Мережа ресторанів фаст-фуду Burger King подарувала королю Чарльзу ІІІ спеціальну корону під час його першого офіційного державного візиту до Берліна.
Burger King представив свою партизанську кампанію, і цього разу в ній взяв участь король Чарльз III. Креативне агентство Grabarz & Partner привернуло увагу короля, подарувавши йому паперову корону, неофіційно перетворивши його на свого амбасадора.
Кумедний трюк розпочався за кілька днів до цього, коли мережа опублікувала в Instagram відкритого листа до короля, в якому пропонувала йому нову корону. Цей тизер викликав інтерес користувачів соцмереж, які не могли дочекатися, щоб побачити, що станеться під час візиту Чарльза до Берліна.
Фелікс Фенц, креативний директор Grabarz & Partner, сказав: «Ми щасливі, що королю Чарльзу ІІІ сподобалася наша корона Burger King так само, як і нам. Це був найбожевільніший трюк з інфлюенсерами, який ми робили до цього часу. Боже, бережи Burger King».
Про кампанію Клаус Шмейнґ, директор з маркетингу Burger King у Німеччині, додав: «Для нас бути королем означає бути автентичним, бути толерантним, не сприймати себе надто серйозно. Просто бути тим, хто ти є. Вірним нашому девізу».