Суперкоротка реклама Heinz нагадала споживачам, що хороші речі приходять до тих, хто чекає.
Під час гонки Pennzoil 400, гонка серії NASCAR Cup, що проводиться щорічно на автостраді Las Vegas Motor Speedway в Лас-Вегасі, Heinz закликав любителів Nascar та кетчупів не поспішати.
Бренд, відомий своїм повільним кетчупом у пляшках, показав рекламу тривалістю 0,57 секунди, яка після паузи або відтворення з нижчою швидкістю розкриває прихований код ваучера, який дає знижку у 5 доларів на замовленння у DoorDash.
Тривалість реклами Heinz становить менше однієї секунди, і вона навіть коротша за рекламу Reddit на Суперкубку, яка тривала п’ять секунд. Проте рекордсменом із найкоротшої реклами є мережа ресторанів морепродуктів із Сіетлу Ivar’s, яка створила регіональну рекламу тривалістю півсекунди для Суперкубку 2009 року.