United24 спільно з брендом одягу для лікарів InWhite створили лімітовану колекцію «Худі, що рятують життя» з принтами картин сучасної української художниці Соні Морозюк. Всі кошти, отримані від продажу худі, будуть спрямовані на закупівлю генераторів для реанімацій українських лікарень.
Засновник компанії InWhite Павло Астахов прокоментував, що бренд поставив за мету зібрати 500 000 гривень:
Я і вся моя команда у великому захваті від українських лікарів. Ми бачили, як вони рятували життя під час пандемії, ночували в реанімаціях, тижнями могли не бачити рідних. Ми бачимо, як під час повномасштабного вторгнення лікарі пішли на фронт, працюють в госпіталях та в лікарнях в неймовірно важких умовах відключення світла. Ми хочемо допомогти лікарям рятувати життя. Поки ЗСУ бореться з ворогом на фронті, ми маємо докладати зусиль, щоб підтримувати один одного та нашу спільну життєздатність в тилу. Вірю, що нам вдасться зібрати кошти для купівлі 10 генераторів, вже завдяки українцям маємо 100 000 гривень і продовжуємо продаж худі, кожну гривню з якого спрямуємо на заявлену мету.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь