Кампанія Greenpeace закликала відмовитись від приватних літаків
16 Січ 2023, 11:02

Кампанія Greenpeace закликала відмовитись від приватних літаків

Приватні літаки – вид транспорту, що найбільш забруднює навколишнє середовище, викликаючи викиди вуглецю в 50 разів більше забруднюючи, ніж поїзди. При цьому 80% населення світу навіть ніколи не літали, але страждають від наслідків шкідливих для клімату авіаційних викидів.

Щоб привернути увагу до згубної дії польотів на довкілля, Greenpeace закликав заборонити використання приватних літаків у ЄС. Організація заявляє, що приватні літаки є символом порушення економічної системи, яка дозволяє виключно привілейованій меншості надмірно забруднювати довкілля за рахунок планети.

Його послання займає центральне місце в кампанії, створеній агенцією TBWA Paris, яка конкретно засуджує використання приватних літаків надзвичайно багатими та впливовими босами корпорацій, що прямують на розкішний гірськолижний курорт Швейцарії в Давос для участі у Всесвітньому економічному форумі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Напередодні ВЕФ 2023 (16-20 січня) аналіз, проведений на замовлення Greenpeace, показав, що 1040 приватних літаків прилітали і вилітали з аеропортів, що обслуговують швейцарський гірський курорт Давос, протягом тижня ВЕФ 2022, викликаючи викиди CO2 приватними літаками у чотири рази більше, ніж у середньому за тиждень.

Таким чином, кампанія базується на слогані «Ми живемо на одній планеті, але в різних світах» і запущена у соціальних мережах Greenpeace одночасно з початком Давоської конвенції цього року.

«Майте на увазі, що 10% найбагатших французів мають вуглецевий слід у розмірі 25 тонн викидів на рік порівняно з п’ятьма тоннами для найбідніших 50%. Тим часом, спільноти по всьому світу несуть основний тягар наслідків зміни клімату, про що свідчать візуальні ефекти кампанії, які становлять різні інциденти, пов’язані з екологічною кризою: пожежі, деградація коралових рифів та продовольчі кризи», — заявив Greenpeace.

У минулому Greenpeace вкрай критично ставився до співучасті рекламної та маркетингової індустрії у сприянні кліматичній кризі, влаштовуючи численні акції протесту на фестивалі «Каннські леви» минулого літа, закликаючи агентства та холдингові компанії припинити роботу з клієнтами, що працюють на викопному ринку.

Розкажіть друзям про новину