На цьому тижні Управління продовольства та медикаментів (УПМ) у партнерстві зі своїм агентством FCB New York розпочало нову кампанію, щоб показати, як відмова від нікотину в сигаретах може призвести до симптомів тривоги, почуття гніву або дратівливості, безсоння, занепокоєння, і втоми – ключові фактори, що негативно впливають на психічне здоров’я підлітків.
Нова кампанія є останнім кроком у рамках ініціативи FDA «The Real Cost», спрямованої на боротьбу з курінням сигарет серед підлітків. Цей останній національний креатив, запущений у соціальних мережах (TikTok та Snapchat), у діжитал форматі та на радіо, покликаний спровокувати підлітків переосмислити те, що вони знають про небезпеки куріння, які, на їхню думку, часто пов’язані з довгостроковими проблемами зі здоров’ям та залежності і замість цього подумати про безпосередній вплив потягу до сигарет і відмову від куріння на їхнє психічне здоров’я та самопочуття.
Рушійною силою кампанії є ролик під назвою «Auctioneer», у центрі якого зловісний головний герой виставляє на аукціон низку проблем із психічним здоров’ям, починаючи від безсоння, закінчуючи відсутністю концентрації і, зрештою, загальним душевним неспокоєм. У роботі підкреслюється, як потяг до сигарет через відмови від куріння може призвести до занепокоєння, посилюючи і без того відому проблему серед підлітків у США.
«Покоління Z дуже хоче брати участь у розмовах про своє психічне здоров’я, тому знайомство з наукою про нікотинову абстиненцію, потяг до сигарет і занепокоєння, ймовірно, знайде у них значний відгук. Ми дуже натхненні переконливим характером роботи і з нетерпінням чекаємо на продовження діалогу», — сказала Кеті Кросбі, директорка відділу санітарних комунікацій та освіти Центру тютюнових виробів.
Другий ролик «Said Every Smoker Ever» фокусується на нікотинової залежності очима дівчинки-підлітка, яка намагається пояснити, як їй уникнути залежності від цигарок.
«Більшість молодих курців живуть з ілюзією, що вони можуть курити випадково і залишатися несприйнятливими до ризиків нікотинової залежності», — сказав Гері Реш, виконавчий креативний директор FCB NY. «Ця кампанія перетворює цю ілюзію на розчарування, використовуючи голоси дорослих курців, які так само заперечували це, коли самі були підлітками».
Запущена в 2014 році програма The Real Cost успішно запобігла курінню сигарет майже у 587 000 молодих людей віком від 11 до 19 років за перші два роки її існування. У 2018 році програма розширила свою спрямованість, що було викликано різким зростанням популярності вейпінгу: використання електронних сигарет збільшилося з 1,5% у 2011 році до 20,8% у 2018 році серед старшокласників. У тому ж році агентство FCB NY запустило першу інформаційну кампанію з вейпінгу.