Ролик розповів, чому медсестри відмовляються від роботи
13 Січ 2023, 12:06

Ролик розповів, чому медсестри відмовляються від роботи

Платформа, яка є об’єднанням медсестер, connectRN сподівається, що її нова кампанія «unResignation Notice» вдихне життя у співтовариство медсестер, яке перебуває в критичному стані, і надихне лідерів охорони здоров’я на очищення та запровадження необхідних змін для галузі. Кампанія створена агенцією Mischief @ No Fixed Address.

«unResignation Notice», запланована на березень, було офіційно запущено «unResignation letter» підписаним сотнями медсестер (згідно з заявою Mischief) у недільному випуску The New York Times напередодні страйку медсестер у Нью-Йорку. Лист, у якому зазначається, що «більше 60% медсестер хотіли б повернутися у професію», також можна знайти на спеціальному веб-сайті, де члени спільноти можуть додавати свої імена та ділитися ними у соціальних мережах, щоб заручитися подальшою підтримкою.

9 січня, у перший день страйку, кампанія випустила додатковий компонент зовнішньої реклами разом із «Don’t Quit», 90-секундним роликом, де медсестри взаємодіють із пацієнтами та їхніми сім’ями під час роботи, надаючи рятувальну допомогу та підтримку, мовчки борючись із відсутністю підтримки, обмеженими ресурсами та втратами.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Професію медсестер романтизовано, тому коли медсестри звільняються, здається, що проблема в них», — сказав у своїй заяві Рафаель Франціні, креативний директор Mischief@No Fixed Address. «Наша мета – показати реалії, які змушують їх звільнитися. Звільнятися не в характері медсестер. Щось треба змінити, і це не медсестер».

Джен Редді, директор з маркетингу connectRN, сказала, що кампанія – це не акт відплати, а акт любові до професії та людей, які змушують її серце битися.

«Ідея цієї кампанії прийшла з розуміння того, що медсестри звільняються не для того, щоби помститися чи повстати проти «керівництва», — сказала вона. «Вони йдуть, бо страждає на їх власний добробут — фізичний і психічний. Вони хочуть бути героями; вони хочуть бути почутими та мати вибір. Відчуйте підтримку. Гнучкість – це основний спосіб зберегти любов до догляду. Нам треба слухати їх».

Редді пояснила, що мова також йшла «не про загрози чи вимоги», а про посилення невідкладності вжиття заходів щодо покращення умов на благо всіх.

«Ми сподіваємося, що цей лист та кампанія покажуть вам, як важко медсестрам відчувати, що вони не можуть бути найкращими: для себе, для своїх пацієнтів, для своїх близьких. Піти – це останнє, що вони хочуть зробити, і надання їм мікрофона, щоб поділитися своїм досвідом, дуже багато важить. І, сподіваюся, створює зміни».

Розкажіть друзям про новину