8 грудня, у Нью-Йорку відбулося нагородження найпрестижнішої світової премії у сфері маркетингу та дизайну – Promax Awards: Global Excellence 2022. Золото та дві срібні нагороди отримав Starlight Creative – маркетингова команда Starlight Media.
Золото в номінації “Best external marketing or sizzle” та срібло за кращий дизайн заходу “Best event production design” медіагрупа отримала за День партнера, який Група проводила у 2021 році. Над реалізацією проєкту працювала велика творча маркетингова команда каналів Starlight Media у партнерстві зі Starlight Production.
Олена Мартинова, маркетинг-диреторка Starlight Media:“Ця нагорода – ще раз підтверджує бажання і здатність Starlight Media створювати для наших партнерів кращі рішення, навіть за непростих обставин. Так, День партнера у 2021 році ми готували в час пандемії й винайшли безпечний та креативний спосіб зробити цей захід по-справжньому подієвим. Наші партнери в країні та за її межами знають на практиці, що і в час війни у нас по-справжньому український підхід – ми не зупиняємось і тільки розширюємо наші креативні кордони. Цей Promax для нас особливий – він наша можливість ще раз, з гордістю заявити про силу українського таланту всьому світу”.
Друге срібло команда маркетингу Starlight Media отримала за проморолик для зовнішнього замовника – OllTV.