Їжа та традиції об’єднали людей різних культур у рекламному ролику
18 Жов 2022, 17:11

Їжа та традиції об’єднали людей різних культур у рекламному ролику

Бренд RITZ, один із найпопулярніших крекерів Америки, запустив нову святкову кампанію під назвою «Our Holidays», щоб відзначити широкий спектр кухонь, традицій та уподобань, які можна знайти на святкових заходах культурно різних сімей по всій країні. Розширення цільової платформи бренду «A Taste of Welcome», метою якої є зробити світ більш гостинним місцем, RITZ підкреслює важливу роль, яку їжа та традиції відіграють у поєднанні людей під час свят і поза ними.

Багатогранна кампанія, яка включає співпрацю з відомим шеф-кухарем Маркусом Самуельссоном і презентацію святкових рецептів від безлічі сімей іммігрантів, почалася з рекламного ролика, в якому сім’ї з різними культурами вітають інших під час святкування. Викликаючи почуття тепла та радості, це місце відображає суть кожного свята та дружню атмосферу, висвітлюючи при цьому продукти та рецепти, характерні для культурних свят кожної родини, та те, як вони природно поєднуються з RITZ.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Культурно відмінні свята часто не беруться до уваги і недостатньо представлені під час святкового сезону, тому для нас було природним використовувати наші цінності Taste of Welcome, щоб пролити світло на різноманітність, яка визначає цю особливу пору року для сімей по всій Америці», — сказала Мейт Кілін, старший менеджер-менеджер RITZ. «Їжа є потужною сполучною ланкою та основним засобом, що дозволяє вітати інших. Універсальність RITZ дозволяє нам брати участь у багатьох святкових заходах, і ми цінуємо ту роль, яку можемо зіграти в об’єднанні людей через нашу схожість».

Забезпечення автентичності культур та свят, зображених у ролику, було першочерговим завданням для RITZ та The Martin Agency, провідного креативного агентства, що стоїть за кампанією. Подання кожної культури було включено до всіх аспектів кампанії та творчого процесу, від підготовки до зйомок та постобробки, і всі таланти відзначають свята, в яких вони представлені.

На додаток до телевізійної реклами RITZ випустив кулінарну книгу лімітованим тиражем, в якій представлені історії та рецепти від кількох сімей іммігрантів під назвою «A Taste of Welcome: A Celebration of Food and Culture». Книга висвітлює великий список основних рецептів, які охоплюють свята та культури, включаючи закуски, основні страви, гарніри та десерти, та демонструє універсальність страв. Крекери RITZ у цих глобальних рецептах.

Самуельссон, який народився в Ефіопії і виріс у Швеції, перш ніж переїхати до США, щоб продовжити свою кулінарну кар’єру, став ідеальним партнером для цієї інклюзивної кампанії. Будучи прихильником ролі їжі у гостинності та об’єднанні людей, він вніс два оригінальні рецепти до кулінарної книги, які також будуть представлені у матеріалах кампанії, що проводиться у святковий сезон.

Розкажіть друзям про новину